דורטמונד מתמוגגת מסאנצ'ו: "הוא יישאר כאן גם בעונה הבאה"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

ילד הפלא בן ה-18 סידר לצהובים שחורים ניצחון חוץ ראשון בדרבי אחרי חמש שנים והקדיש את השער לסבתו שהלכה לעולמה: "אני יודע שחייכת שם למעלה". צורק: "הוא התעקש לשחק". רויס: "הוא אדיר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
דורטמונד שמרה אתמול (שבת) על פער תשע הנקודות מבאיירן מינכן אחרי ניצחון ענק 1:2 נגד שאלקה משער ניצחון של ילד הפלא ג'יידון סאנצ'ו בן שהכריע את דרבי הרוהר וסידר לצהובים שחורים ניצחון חוץ ראשון על היריבה המרה אחרי חמש שנים.


סאנצ'ו בן ה-18 היה נרגש בסיום והקדש את השער לסבתו שהלכה לעולמה באמצע השבוע. האנגלי הקדיש לה את הגול כשהניף את ידיו לשמיים והתבטא בקצרה: "אני יודע שחייכת שם למעלה. להתראות במהרה מלאך שלי". המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל צורק הסביר: "הוא התעקש לשחק, כבש שער ענק והציג יכולת יוצאת מן הכלל. הוא מבוקש אצל הרבה קבוצות, אבל הוא יישאר כאן גם בעונה הבאה".


המאמן לוסיאן פאברה: "סאנצ'ו עבר שבוע קשה מאוד. הוא טס ללונדון להשתתף בלווייה של סבתו וחזר רק בסוף השבוע לגרמניה". מרקו רויס הקפטן החמיא: "יש לי כבוד גדול אליו. הוא עושה כאלה דברים גם באימונים, היכולת שלו אדירה. הניצחון הזה נותן לנו הרבה כוח למשחקים הבאים. אנחנו רוצים להישאר בלתי מנוצחים".


הכוכב האנגלי, שהתחנך באקדמיה של מנצ'סטר סיטי, ארמ שהוא מקווה שההצלחה שלו תתרום לכך שעוד צעיקים יקבלו אומץ לעזוב למועדונים בהם הם יהיו יכולים לבוא לידי ביטוי כפי שקרה לו בגרמניה. בגיל 18, גאמור, סאנצ'ו מסומן כאחד השחקנים המבטיחים בעולם ואולי כל זה לא היה קורה אם לא המעבר לדורטמונד.


בראיון ל"מירור" אמר סאנצ'ו: "אני יכול להוות דוגמה לכישרונות צעירים והדור החדש של הכדורגלנים באנגליה, אני מקווה שהם יעיזו לעשות כמוני. אני רק בן 18, אבל זה מספר בלבד. אם אתה טוב מספיק אז למה לא? אצלנו באנגליה שחקנים עוזבים רק בגיל 22 ומעלה. אני אומר לכל הצעירים 'אל תחששו לעזוב'. אני כאן בבונדסליגה רק מסיבה אחת, והיא לשחק כדורגל ולקבל צ'אנס. אתה לא יכול להיות הכי טוב אם לא תנצל את ההזדמנויות שאתה מקבל". עד כה הוא כבש בדורטמונד שישה שערים ובישל תשעה ב-16 משחקים בכל המסגרות.


Jadon Sancho is the first 18-year-old to score for Borussia Dortmund in a Bundesliga Revierderby.

England's trailblazer making more history. pic.twitter.com/IFehly79x6

— Squawka Football (@Squawka) December 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי