השלישי הכי יקר בתולדות צ'לסי: פולישיץ' חתם תמורת 57.6 מיליון ליש"ט

כריסטיאן פולישיץ'
כריסטיאן פולישיץ' | Gettyimages

הקשר האמריקאי של בורוסיה דורטמונד נרכש על ידי הבלוז, אך יישאר אצל המוליכה הגרמנית עד סיום העונה ויצטרף למועדון הלונדוני בקיץ 2019. השחקן אמר: "אני רוצה להודות למאמנים שלי ששיחקתי תחתם"

(גודל טקסט)

חלון העברות של חורף 2019 נפתח אתמול וכבר היום (רביעי) הושלמה עסקת ענק. כריסטיאן פוליסיץ' חתם בצ'לסי ששילמה לבורוסיה דורטמונד 57.6 מיליון ליש"ט תמורת ילד הפלא האמריקאי, שהפך לשחקן השלישי הכי יקר בתולדות הבלוז אחרי השוער הבאסקי קפה ואלברו מוראטה. פוליסיץ' יושאלם למוליכת הבונדסליגה עד סוף העונה ויצטרף לחבריו החדשים בלונדון לקראת פתיחת עונת 2019/20.


פולישיץ' פרסם הודעה מרגשת ברשתות החברתיות בה נאמר: "בלב כבד אני מודיע שאלה החודשים האחרונים שלי במועדון. ההרגשה שרק לפני זמן קצר הגעתי כשחקן שעדיין לא מבושל לדורטמונד, נרגש ומאוד עצבני. ילד בן 16 גאה מעיירה אמריקאית קטנה בשם הרשי. לא היה לי מושג מה עומד לפני ומיד גיליתי שכצעיר בצהובים-שחורים אני בידיים הכי טובות בעולם. לא הייתי היכן שהייתי היום אם לא המועדון והאמון שנתנו בי והצ'אנס שהם נותנים לצעירים. זה היה כבוד ללבוש את המדים של הקבוצה מול היציע הצפוני. יש לי המון המון זיכרונות שחוויתי עוד לפני גיל 20. זה עדיין מרגיש עבורי כחלום". 



Liebe Borussen () pic.twitter.com/nAKgF1sHdI

— Christian Pulisic (@cpulisic_10) January 2, 2019


הכדורגלן שכבש שער אחד ובישל שניים בליגה העונה הוסיף עוד: "אני רוצה להודות למאמנים שלי ששיחקתי תחתם ונתנו לי הזדמנויות. גם לשחקני הקבוצה שקלטו אותי כילד ושיתפתם אותי בניסיון שלכם, עזרתם לי להתפתח ולגדול ככדורגלן מקצוען. לאוהדים הבלתי רגילים של הקבוצה. זה היה כבוד לעמוד מול היציע ולקבל את התמיכה שלכם. קיבלתם אותי כאחד משלכם. על כך תודה רבה".


פולישיץ' ששיחק בקבוצות הילדים בארה"ב עבר אל קבוצת הנוער של דורטמונד בשנת 2015, שנה לאחר מכן ערך את הבכורה שלו נגד אינגולשטאט והפך לשחקן השלישי הכי צעיר שמשחק בקבוצה בוגרת. פולישיץ' רשם 80 הופעות בקבוצה הגרמנית ובהן כבש 11 שערים ובישל עוד 16. בנבחרת הלאומית של ארצות הברית ערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 17 ובמשחק נגד גואטמלה, דבר שהפך אותו לשחקן השני הכי צעיר ששיחק במדיה של מחזיקת גביע הזהב אחרי פרדי אדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי