דה בריינה צפוי לשחק, פפ: "הזדמנות להוריד את ההפרש"

קיוון דה בריינה עם סרחיו אגוארו
קיוון דה בריינה עם סרחיו אגוארו | Gettyimages

מנצ'סטר סיטי מוכנה ודרוכה לקראת משחק העונה נגד ליברפול (חמישי, 21:45 בספורט1), הבלגי חזר לאימונים ואם יעבור את מבחן הכשירות מתוכנן לפתוח. גווארדיולה: "שואלים מה נעשה אם נפסיד, אבל אנחנו באים לנצח"

(גודל טקסט)
משחק העונה בפרמיירליג עוד רגע כאן. המחזור ה-21 יסתיים מחר (חמישי, 21:45 בספורט1) כאשר אצטדיון האיתיחאד יפגיש בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, קרב בין המוליכה למדורגת שלישית בטבלה שבסיומו נדע אם האלופה תצליח לצמק את הפער ביניהן בחזרה לארבע נקודות, או שמא אולי תהיה זו קבוצתו של יורגן קלופ שתנצח ותגדיל את הפער ל-10 נקודות – הפרש שקשה להאמין שיהיה ניתן לסגור.


עבור פפ גווארדיולה זו למעשה עונה ראשונה מאז ימיו כמאמן ברצלונה שהוא צריך להיאבק על התואר, אחרי שנים בהן הוא דהר בקלילות לעבר הצלחת בגרמניה עם באיירן מינכן וגם בעונה שעברה עם מנצ'סטר סיטי שניפצה שיא אחר שיא ובסיום 2017/8 סיימה מעל ליברפול ב-25 נקודות ומעל סגניתה מנצ'סטר יונייטד ב-19 נקודות.


סיטי התאוששה ביום ראשון כשניצחה בסאות'המפטון 1:3 אחרי שני הפסדים רצופים ומפתיעים בבית לקריסטל פאלאס ובחוץ ללסטר, שני משחקים בהם אף הוליכה וחסרונו של פרננדיניו הורגש מתמיד. הברזילאי כבר התאושש מהפציעה כידוע, פתח באצטדיון סט. מרי בתחילת השבוע ולא מן הנמנע שמחר גם ישחק לצדו קווין דה בריינה שהחמיץ את המשחק האחרון, אבל היום התאמן כרגיל ומחר יעבור מבחן כשירות. "הוא התאמן היום ומרגיש הרבה יותר טוב, אבל רק מחר נדע", אישר גווארדיולה.



דה בריינה. נראה שיחזור להרכב אם יעבור את מבחן הכשירות (Gettyimages)


אמנם פרננדיניו חזר להרכב ולעת עתה נשכחה הצרה שאין לקשר האחורי מברזיל מחליף, אבל מגן שמאלי טבעי אין בסגל לגווארדיולה בעקבות פציעת בנז'מין מנדי והרחקת פביאן דלף ונראה שגם מחר ימשיך אולכסנדר זינצ'נקו בהרכב, אולם לא מן הנמנע שהמנג'ר יאלתר ויציב באגף את איימריק לאפורט או דנילו – דבר שלא עבד כשג'ון סטונס ואחרים ניסו למלא את המשבצת בהיעדר פרננדיניו. עם זאת, הוא הבהיר לאחרונה שאין לקבוצה כוונה להתחזק בינואר: "זו הפעם השלישית ששואלים אותי על רכש ואני אענה שוב – התשובה היא לא. נחיה עם מה שיש לנו".


על ליברפול אמר גווארדיולה במסיבת העיתונאים: "זו הזדמנות גדולה עבורנו להוריד את ההפרש מהפסגה. אנשים שואלים מה נעשה אם נפסיד, אבל אנחנו נגיע כדי לנצח. אנחנו נהיה שם וזו הזדמנות בשבילנו להילחם על הליגה. ליברפול בכושר פנטסטי וזו תהיה משימה מאתגרת, אבל אנחנו מפוקסים על המטרה שלנו לנצח את המשחק. אנחנו ננסה לעשות זאת ואחר כך ננתח ונראה היכן אנחנו עומדים".



גווארדיולה. אחרי הרבה שנים, כעת הוא בתפקיד הרודף אחר הפסגה (AFP)



בחמשת המשחקים האחרונים בין השתיים במסגרת הפרמיירליג המאזן עומד על ניצחון אחד לזכות סיטי, שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות לליברפול, אבל באיתיחאד המשחקים האחרונים הסתיימו ב-0:5 מוחץ לסיטיזנס וב-1:1. כולל שני המפגשים ברבע גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, קלופ לא הפסיד לגווארדיולה כבר ארבעה משחקים ברציפות ובמפגש האחרון שנערך באיתיחאד הכניע את התכולים 2:1.


הרכב משוער: אדרסון, דנילו (אולכסנדר זינצ'נקו), וינסנט קומפני, איימריק לאפורט, קייל ווקר, פרננדיניו, קווין דה בריינה (לירוי סאנה), דויד סילבה, ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי