דה בריינה זעם, גווארדיולה: "הוא יודע איפה למצוא אותי"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | AFP

בבוקר המשחק בין מנצ'סטר סיטי לוולבס (22:00 בספורט2), נחשף כי הבלגי לא אהב את העובדה שהוחלף ב-0:9 על ברטון, המנג'ר לא נשאר חייב. וגם: החיפוש אחר מחליף לפרננדיניו והבעיה שיוצרות ברצלונה וריאל

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בפרמיירליג יינעל הערב (שני, 22:00 בשידור ישיר בספורט2) כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי תארח את וולבס, הקבוצה הראשונה העונה שלקחה מפפ גווארדיולה נקודה, בתקווה לצמק בשנית את הפער מליברפול שבפסגה לארבע נקודות.

מנצ'סטר סיטי כבשה 18 שערים בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, במחזור שעבר כזכור ניצחה 1:2 את ליברפול במשחק העונה, אבל למרות המומנטום הנפלא בו היא נמצאת הבוקר דווקא התפרסמו כותרות ברוח אחרת. בעיתוני אנגליה נכתב כי קווין דה בריינה, שחזר אחרי שתי פציעות לא קלות רק באחרונה, לא מרוצה מכך שהוחלף במשחק הניצחון 0:9 בחצי גמר גביע הליגה האנגלי על ברטון. דה בריינה כבש במשחק שער והוחלף מוקדם יחסית, בדקה ה-58, כדי לשמור עליו רענן וכשיר למשחקים הבאים.

כשכתבים ששאלו את פפ על כך, המנג'ר ענה: "הוא יודע היכן אני נמצא אם יש לו בעיה". לפי הדיווח, דה בריינה שכבש את השער הראשון בדקה החמישית נעלם במנהרת השחקנים אחרי שהוחלף ודווח שהוא כעס על כך שגווארדיולה מנע ממנו לצבור יותר דקות משחק ולחזור לכושר משחק מלא אחרי הפציעות בברך. הקטלאני הוסיף שהוא מעודד את הבלגי, שהיה מצטיין העונה שעברה, לדבר איתו בגלוי אם יש לו בעיות: "לא יודע מה קרה. הוא לא דיבר ולא אמר לי מילה. אני לא דיברתי איתו והוא לא איתי והוא יודע שהוא יכול לדבר, כך שבמקרה הזה אני לא יכול להגיד לכם מה באמת הוא חושב". פפ טען שהוא נוהג עם הקשר בזהירות בגלל שאחרי פציעתו הראשונה העונה, הוא מיהר להחזיר אותו ותוך שני משחקים הוא נפצע והושבת בשנית.


דה בריינה חוגג בגביע. לא אהב את החילוף המוקדם (AFP)

ובחזרה למשחק הערב. במקביל לעובדה שוולבס לקחה נקודות כמעט מכל שש הגדולות העונה, כולל מסיטי ב-1:1 במוליניו במחזור השלישי, גם מספר משחקני הזאבים נמצאים בכושר שיא ובהם רובן נבס, שחקן שמועמד למנצ'סטר סיטי כמחליף אפשרי לפרננדיניו. וולבס דרשה עבור הפורטוגלי בן ה-21 לא פחות ממאה מיליון ליש"ט, גווארדיולה לא אהב את המחיר המופרז והבהיר: "קראתי שהם מעריכים את נבס במאה מיליון ליש"ט. זה לא הולך לקרות אצלנו. נכון שזה תפקיד חשוב עבור סיטי, אבל אנחנו לא הקבוצה שתשלם סכום כזה על קשר. קשה למצוא מישהו ברמה של פרננדיניו. אחרי שלוש שנים בפרמיירליג הוא מכיר מצוין את הליגה. לעונה הבאה זו בטוח תהיה משימה חשובה למצוא שחקן כזה, בעיקר כשהוא יהיה כבר בן 34".

למרות הרכש המאסיבי של סיטי, טען גווארדיולה בצורה מוזרה שהקבוצה לא יכולה להתחרות בריאל מדריד, ברצלונה ופאריס סן ז'רמן על רכישת פרנקי דה יונג. "באופן נורמלי, אם אתה רוצה שחקן שגם ריאל וברצלונה רוצות – אתה תפסיד", קבע. הוא שיבח את גבריאל ז'סוס שכבש ארבעה שערים ב-0:9 נגד ברטון: "יש לי הרגשה שז'סוס הולך להשתפר בגדול. קשה מאוד להתחרות עם אגוארו, אבל הוא צעיר ויש לו זמן". על המשחק מול וולבס הוסיף: "הבנו כבר במשחק הראשון שהם יכולים לסבך לנו את החיים".


"אם אתה רוצה שחקן שגם ריאל וברצלונה רוצות – אתה תפסיד" (Gettyimages)

סרחיו אגוארו ו-וינסנט קומפני עשויים לחזור לשחק אחרי שלא שותפו בשני משחקי הגביע האחרונים של סיטי. מנגד, השוער רוי פטריסיו ישוב להרכב אחרי שלא שיחק בניצחון 1:2 בגביע על ליברפול. מנג'ר וולבס נונו אספיריטו טען שהוא לא חושש מסיטי וישחק באיתיחד באותה שיטה התקפית שלו, למרות שמסוכן מאוד לשחק פתוח נגד סיטי. צריך לקחת אותו ברצינות כי וולבס סיימה בתיקו נגד סיטי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, ניצחה את צ'לסי וטוטנהאם והדיחה את ליברפול מהגביע.

נונו אמר לקראת המשחק: "פחד יכול לגרום לקבוצות לקפוא. גם אם אתה מאמין בעצמך ולא חושש, זה לא אומר שאנחנו לא מכבדים את היריבה. אנחנו מרגישים שיש לנו את השחקנים שיכולים להתחרות איתם. סיטי אולי אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל לא צריך לחשוש ממנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי