אחרי שמילאן העיפה את נאפולי והייתה הראשונה להשיג את הכרטיס לחצי הגמר, שלב רבע גמר הגביע האיטלקי נמשך הערב (רביעי). במשחק המוקדם פיורנטינה השפילה את רומא עם 1:7 אדיר והיא תפגוש בשלב הבא את המנצחת במפגש בין אטאלנטה ליובנטוס (21:45, ישיר בספורט3). מחר (חמישי ב-22:00, ישיר בספורט2) תושלם תמונת העולות כאשר אינטר תארח את לאציו.



פיורנטינה - רומא 1:7


אחרי שאיבדה יתרון בן שלושה שערים וסיימה ב-3:3 מאכזב נגד אטאלנטה בליגה, רומא ספגה מהלומה קשה כשהודחה מהגביע האיטלקי מוקדם מהצפוי והמשיכה את העונה המאכזבת שלה עם תצוגת נפל. פיורנטינה, שחווה גם היא עונה בינונית בסרייה א', הגיעה למשחק אחרי ניצחון 3:4 על קייבו וכעת היא יכולה להמשיך לפנטז על זכייה בתואר אחרי 90 דקות חלומיות.



המשחק נפתח בלחץ כבד של פיורנטינה, שעלתה ליתרון כפול מצמד נפלא של פדריקו קייזה (7 ו-18). רומא לא הרימה ידיים ובדקה ה-28 אלכסנדר קולארוב ירה טיל אדיר לרשת הגבוהה וצימק, אבל לואיס מוריאל ניפץ את התקוות של הקבוצה מהבירה עם שער קל מתוך הרחבה (33) וקבע 1:3 בהפסקה.



המגמה נמשכה גם במחצית השנייה ומרקו בנאסי נעץ את הרביעי (66). בדקה ה-71 רומא נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאדין דז'קו איבד את העשתונות, פלט כמה מילים לעברו של השופט וספג כרטיס אדום ישיר. שלוש דקות חלפו וקייזה הלוהט נעץ מקרוב את החמישי של פיורנטינה והשלים שלושער ראשון בקריירה הקצרה שלו. נגמר? לא אם זה תלוי בג'ובאני סימאונה המחליף שחתם את התוצאה עם צמד (79, ו-89), 1:7 מהדהד לפיורנטינה בסיום.



זו הפעם הראשונה מאז שנת 2014 שרומא הוציאה שבעה כדורים מרשת במשחק אחד, אז היריבה הייתה באיירן מינכן שהתעללה בה במסגרת ליגת האלופות. בכללי, לאורך ההיסטוריה, זו השביעייה השישית שסופגת הקבוצה מבירת איטליה.