צפו בתקציר: 0:6 היסטורי למנצ'סטר סיטי על צ'לסי

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

האלופה נקמה בבלוז כשהנחילה לה את הפסדה הגדול בפרמיירליג. אגוארו כבש שלושער והפך למבקיע המצטיין של המועדון בכל הזמנים, סטרלינג הוסיף צמד וגונדואן כבש את הרביעי כבר בדקה ה-25, בדרך חזרה לפסגה

(גודל טקסט)

ליורגן קלופ וליברפול ובכלל לקבוצות הפרמיירליג יש סיבה טובה לדאגה. סרחיו אגוארו התעורר ואחרי שלושער אדיר על ארסנל ביום ראשון שעבר, כשבין לבין רשם משחק פושר ב-0:2 על אברטון, הערב (ראשון) הוא שוב כבש שלישייה, ה-11 שלו בפרמיירליג, ובסיוע של ראחים סטרלינג מחץ 0:6 את צ'לסי, קבוצה שאולי התיימרה להיאבק על האליפות, אבל ספגה מחוץ לביתה תבוסה משפילה נוספת – למעשה הגדולה שלה אי פעם בפרמיירליג – וכבר קשה שלא לתהות אם כיסאו של מאוריציו סארי לא מתנדנד.


מנצ'סטר סיטי הגיעה למחזור ה-26 יממה אחרי שליברפול ניצחה 0:3 את בורנמות' ושבה לפסגת הליגה, אבל אחרי שפגשה את צ'לסי בסיבוב הקודם בתחילת דצמבר ללא אגוארו וקווין דה בריינה ונכנעה שם 2:0, היה זה הפסדה הראשון העונה, היא נקמה באדן הזאר וחבריו בענק. היה זה בליץ מטורף לחלוטין מצד האלופה, שבדקה ה-25 כבר הייתה ב-0:4 מדהים. סטרלינג כבש בדקה הרביעית, אגוארו רשם החמצה פשוט מזעזעת בדקה השמינית ו-11 דקות אחר כך היה עם צמד, השער הראשון היה בבעיטה לחיבורים, ואילקאי גונדואן נעץ את המסמר הרביעי בדקה ה-25 בלבד.

מרגע זה ואילך המשחק ההיסטורי כבר היה על מי מנוחות, אבל צ'לסי הכה מפורקת, שגם במשחק החוץ האחרון שלה הושפלה עם 4:0 מבורנמות', נראתה אבודה ונענשה כשבדקה ה-56 אגוארו השלים שלושער מהנקודה הלבנה לאחר שאספיליקווטה הכשיל את סטרלינג שעבר אותו ללא מאמץ, והאחרון גם היה מי שאמר את המילה האחרונה כשבדקה ה-80 חגג צמד וקבע 0:6 נדיר.



פפ גווארדיולה מתקשה לעכל את אשר מתרחש באיתיחאד (AFP)


בגמר גביע הליגה, שייערך בעוד שבועיים, האלופה תפגוש בוומבלי את אותה יריבה שבה התעללה הערב ובהחלט אפשר לתהות אם מאוריציו סארי עוד יהיה שם כדי להוביל את הקבוצה שאיבדה את מקומה בטופ 4, מדורגת חמישית עם 50 נקודות ורואה מעליה את מנצ'סטר יונייטד עם נקודה יותר – וזו גם יריבתה ביום שני הבא בגביע האנגלי.


הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, אולכסנדר זינצ'נקו, איימריק לאפורט, ג'ון סטונס, קייל ווקר, אילקאי גונדואן, פרננדיניו (דויד סילבה, 75), קווין דה בריינה (ריאד מאחרז, 68), ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס, 65).


צ'לסי: קפה, מרקוס אלונסו (אמרסון, 73), דויד לואיז, אנטוניו רודיגר, ססאר אספיליקווטה, רוס בארקלי (מתאו קובאצ'יץ', 52), ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, אדן הזאר, פדרו (רובן לופטוס צ'יק, 65), גונסאלו היגוואין.


מהלך משחק
דקה 4, 0:1 למנצ'סטר סיטי!
האלופה פתחה בסערה. דה בריינה בכדור עומק מצא נפלא את ברנרדו סילבה, שמתוך הרחבה העביר רוחב שהגנת הבלוז התקשתה להרחיק וסטרלינג שהגיע מאחור בעט מקרוב כדור עוצמתי לרשת.



סטרלינג. הימם את הבלוז כבר אחרי ארבע דקות (AFP)


דקה 8: זה היה צריך להיות השני של מנצ'סטר סיטי. שוב דה בריינה לברנרדו, הפעם הרוחב הגיע לאגוארו שמקרוב רשם את אחת מהחמצותיו הגדולות בקריירה.



אגוארו רשם החמצה מזעזעת, אבל תיקן במהרה (AFP)


דקה 13, 0:2 למנצ'סטר סיטי!
אחרי החמצת ענק של אגוארו, הארגנטיני פגש את החיבורים של קפה. זינצ'נקו השאיר לארגנטיני, שסובב לפינה הרחוקה וראה את השוער נוגע בכדור בקצות האצבעות, אבל לא מונע ממנו לפגוש את הרשת.



כדור שלא השאיר לקפה שום סיכוי בדרך להכפלת היתרון (AFP)


דקה 19, 0:3 למנצ'סטר סיטי! ההחמצה הגדולה של אגוארו רק העירה את כוכב האלופה. דויד לואיז הרחיק רע, רוס בארקלי נגח לכיוון שערו שלו וביטל את הנבדל, מה שאפשר לקון לגלגל מקרוב את השני שלו והשלישי של האלופה בשלב כל כך מוקדם במשחק.



החמצה מזעזעת בפתיחה? הכירו את מלך השערים של סיטי בכל הזמנים (AFP)


דקה 25, 0:4 למנצ'סטר סיטי! בלתי נתפס מה שקורה באיתיחאד. אגוארו שוב מצא את עצמו ללא כיסוי ברחבה, הסתבך מעט כשניסה להסתובב והכדור הורחק היישר לגונדואן, שמקצה הרחבה מצא את הפינה הרחוקה של קפה.


Not even played 30 minutes yet…

4-0 #MCICHE#mancitypic.twitter.com/XEY0t5CLmP

— Manchester City (@ManCity) February 10, 2019


דקה 38: היגוואין, מנקודות האור של צ'לסי עד כה, בעט מהאוויר כדור מעולה מכ-18 מטרים, אדרסון התעופף והדף לקרן.


דקה 50: אגוארו היה צריך להשלים שלושער אחרי שהגבהה של דה בריינה משמאל נחתה על ראשו, אך מכחמישה מטרים הוא זעזע את המשקוף.


דקה 56, 0:5 למנצ'סטר סיטי!
ההתעללות נמשכת. סטרלינג חלף על פני אספיליקווטה והוכשל על ידו, אגוארו ניצל זאת כדי לכבוש את השלושער ה-11 שלו בפרמיירליג ואת שערו ה-17 העונה, השתווה למוחמד סלאח בפסגת מלך השערים.



שלושער שני שלו בשלושה משחקים. אגוארו (AFP)


דקה 74: סטרלינג דהר והשאיר את גבריאל ז'סוס באחד על אחד, קפה סגר את הפינה ולמזלו הכדור פגע בגופו ויצא לקרן.


דקה 80, 0:6 למנצ'סטר סיטי! ראחים סטרלינג שוב כבש מקרוב לאחר שנותר ללא כיסוי, הפעם מרוחב של זינצ'נקו שרשם בישול שני במשחק.



סטרלינג עם צמד על הבלוז. משחק היסטורי (AFP)


Gonna have to make room for another ⚽️ now, @aguerosergiokun! pic.twitter.com/NModBypePp

— Manchester City (@ManCity) February 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי