סולארי לא יתפטר. ויניסיוס ג'וניור צפוי להיעדר חודשיים

ריאל מדריד נגד אייאקס
ריאל מדריד נגד אייאקס | AFP

מוכה ומושפלת, אלופת אירופה מפנימה שכל שנותר לה עד סוף העונה הוא להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, וכנראה שתיאלץ לעשות זאת ללא הברזילאי שנפצע. ב"מארקה" הוכרז ש"ראשים יערפו", נאצ'ו הודה: "המלך תמיד נופל"

(גודל טקסט)
נגמר עידן בריאל מדריד. אחרי שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, היא נפרדה מהכתר כשהודחה כבר בשמינית הגמר על ידי אייאקס, הושפלה 4:1 צורב בסנטיאגו ברנבאו ולמעשה סיימה את העונה – ונראה שגם המאמן סנטיאגו סולארי יסיים את תפקידו במוקדם או במאוחר עד תום העונה, לאחר שכבר במארס מוצאת את עצמה ריאל מדריד עם משימה יחידה עד שריקת הסיום של 2018/19: להשיג את הכרטיס לליגת האלופות.


אייאקס היא הקבוצה השלישית בלבד שכבשה ארבעה שערים בברנבאו באלופות, אחרי שבאיירן מינכן ניצחה בשנת 2000 בתוצאה 2:4 ושאלקה עשתה זאת עם 3:4 ב-2015, אבל סיפור גדול עוד יותר הוא שהבלאנקוס רשמו ארבעה הפסדי בית רצופים בכל המסגרות לראשונה מזה 15 שנה ולראשונה ריאל מדריד הודחה אחרי שניצחה במשחק החוץ הראשון במפעל. זה גם ההפסד הכי גבוה של הקבוצה במפעל בבית.


"כאן שיחקה קבוצה שעשתה היסטורה", נקבע בשער העיתון "מארקה", שם הראו את יציעי הברנבאו ריקים לצד לוח התוצאות שהראה 4:1. "ריאל מדריד הפסידה את הכתר שלה בצורה הכי גרועה. זה היה אולי השבוע הכי גרוע בהיסטוריית המועדון. ריאל איבדה שלושה תארים אפשריים בתוך שבוע. הפשלה של המאה תגרום לכך שראשים יערפו. אין מישהו שלא אשם וזה מתחיל בנשיא פלורנטינו פרס, סגנו חוסה נאחל סאנצ'ס ועד אחרון השחקנים".


#LaPortada Aquí yace un equipo que hizo historia ️ pic.twitter.com/URXdlSK7rL

— MARCA (@marca) 5 במרץ 2019


הנשיא פרס סופג ביקורת קטלנית על מדיניות הרכש של המועדון בשנתיים האחרונות, כשמעבר לסכסוך עם כריסטיאנו רונאלדו ומכירתו ליובנטוס, נרכשו בעיקר שחקנים צעירים שלא מצליחים לספק את הסחורה. בעיתון "אס" נכתב בכותרת: "שבוע טרגי".


אם לא די בצרות, הקשר הברזילאי ויניסיוס ג'וניור שירד מכר הדשא אתמול בדמעות לאחר שנפצע, נבדק ע"י הצוות הרפואי של המועדון וקיים חשש שייעדר כחודשיים לאחר שאובחן כסובל מפגיעה ברצועה הצולבת בברכו הימנית. הפציעה מגיעה בטיימינג מאכזב עבור הברזילאי שזכה לזימון בכורה לסגל נבחרת ברזיל הבוגרת. בהמשך ייבדקו שני הפצועים הנוספים, גארת' בייל ולוקאס ואסקס.


בסיום המשחק המאמן סנטיאגו סולארי הודה: "זו הדחה מאוד כואבת. אנחנו מרגישים את זה אצל האוהדים שלנו. ברור שסרחיו ראמוס היה חסר בגלל הצהובים. זה רגע מאוד עצוב בו אנחנו רק יכולים להעריך מה עשינו בעבר, ארבע זכיות בליגת האלופות בחמש השנים האחרונות".


En los libros de historia de España había un capítulo llamado "La Semana Trágica de Barcelona".
Ahora añadirán "La Semana Trágica de Madrid".#RealMadridAjax#UCLpic.twitter.com/Eq7W8hf1kr

— NEXUS-6 (@NEXUS620) 5 במרץ 2019


סולארי נשאל על חלקו בהפסד: "המאמן קובע את הרכב לפני המשחק ואם אתם שואלים אותי בקשר לזה, אני לא מצטער על ההחלטות שלי. מה שברור לנו שזו עונה בה יש לנו הרבה צעירים, שחלק מהוותיקים מחבקים אותם ומאמצים אותם וזה לוקח זמן לגבש כזאת קבוצה. ריאל מדריד גדולה יותר מכל אחד מאיתנו וחזקה יותר. אם זו סוף עידן? לא לקחתי על עצמי תפקיד כזה קשה כדי להרים עכשיו ידיים, את השאר אשאיר לעיתונאים כדי להעריך ולנתח".


המגן דני קרבחאל טען בסיום: "זה לא סופו של עידן עבור ריאל מדריד. לא רואה את זה בצורה כזאת. יש לנו קבוצה צעירה שיש לפניה עתיד. ברור שהעונה הזאת נגמרה עבורנו תוך שבוע ושאין מה לחפש תירוצים, גם ללא ספק אייאקס הייתה טובה יותר – קשה לצאת משני הפסדי בית רצופים לברצלונה".


הבלם נאצ'ו, מי שהחליף את סרחיו ראמוס המושעה והורחק בכרטיס אדום בעצמו בתוספת הזמן, הוסיף: "היה ברור שלא נזכה בליגת האלופות לנצח. גם המלך נופל בסוף, לילה כזה היה אמור להגיע במוקדם או במאוחר. אלה זמנים קשים ואני מניח שזו נקודת שינוי בקבוצה. המצב מסובך מאוד כי אנחנו לא רגילים לכך שאין לנו יותר על מה להילחם עד סיום העונה".


An injured Vinicius leaves the pitch in tears. Gracias por todo crack @vini11Oficialpic.twitter.com/umyfyyhr8E

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) 5 במרץ 2019


לוקאס ואסקס היה אופטימי מכולם: "סוף עידן? אני חושב שזה מוגזם לומר זאת. לזכות שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות נגד יריבות חזקות זה הישג ענק. היום היינו פחות טובים מאייאקס, אך אני משוכנע שבשנה הבאה נשלוט שוב ותהיה לנו אפילו תשוקה גדולה יותר להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי