הוא חזר: זינדין זידאן חתם בריאל מדריד עד 2022, סולארי עזב

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

הקאמבק של השנה, המאמן הצרפתי שעזב בקיץ האחרון לאחר שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, הסכים להצעתו של פלורנטינו פרס לחזור לבלאנקוס ויחליף את סנטיאגו סולארי

(גודל טקסט)
לטוויסט כזה בעלילה אף אחד לא ציפה. זינדין זידאן הסכים לבקשתו של פלורנטינו פרס וחתם בריאל מדריד עד 2022.



שמו של ז'וזה מוריניו עלה לאוויר כאיש שייקח את המושכות בריאל מדריד עוד היום, נבחנה גם אפשרות של מאמן זמני, אבל לנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, שסופג ביקורות קשות מהאוהדים, העיתונאים ואפילו השחקנים (זכר לתקרית עם ראמוס), היה רק חלום אחד: שובו של זינדין זידאן. לפי הדיווחים, פרס ביקש מזידאן לחזור מיד לאחר ההדחה המשפילה לאייאקס בליגת האלופות עם התבוסה 4:1 בברנבאו, והתנאים לחזרתו הבשילו. 


זידאן, שעזב את ריאל מדריד במפתיע, חמישה ימים בלבד אחרי שזכה בליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, חשש מעזיבתו הצפויה של כריסטיאנו רונאלדו ואי ההסכמה למכור את גארת' בייל. כעת הנשיא מבין שהמועדון זקוק למהפכה. מעבר לכך, למרות שהנשיא לא הצליח לשכנע את זידאן לחזור בו מפיטוריו, היחסים ביניהם נשארו מעולים. הצרפתי עדיין מתגורר במדריד ובניו משחקים בקבוצות השונות בבירת ספרד. לוקה זידאן הוא השוער השלישי של ריאל מדריד וכעת לאור מצב הקבוצה, זידאן לא יכל לסרב.



זידאן. הקאמבק של השנה (AFP)


ככל הנראה, באיטליה יתאכזבו לשמוע על ההתפתחויות. ההשערות היו שזינדין זידאן יחליף את מאסימיליאנו אלגרי ויהפוך למאמנה של יובנטוס החל מהקיץ הקרוב. כזכור, זידאן שיחק חמש עונות בטורינו, בין 1996 עד 2001, לפני שהצטרף לריאל מדריד. גם צ'לסי האנגלית ופריז סן ז'רמן הוזכרו בהקשרו.


כזכור, המאמן עזב את ריאל מדריד בצורה דרמטית ואמר במסיבת העיתונאים שלא כולם יבינו אותו אבל הוא חייב לעשות הכל "כדי שהמועדון הזה ימשיך לנצח" והוסיף: "אהיה אסיר תודה לריאל מדריד לנצח". זידאן אימן את ריאל מדריד במשך שנתיים וחצי כשהחליף את רפא בניטס בינואר 2016, וזכה איתה בתשעה תארים ב-149 משחקים בלבד, המאמן השני הכי מעוטר בהיסטוריה של המועדון. בספרד כבר מתחילים להתייחס לעניין כאל עובדה. "זידאן חוזר, המאמן בעל חמשת גביעי אירופה", כתבו ב"אס" והזכירו שזידאן זכה עם המועדון בליגת האלופות גם כשחקן, ופעם אחת נוספת כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי. אוהדי ריאל מדריד כבר לא יכולים לחכות.



He's back. pic.twitter.com/qoMQPdhkZq

— B/R Football (@brfootball) March 11, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי