הקריסה של צ'לסי נמשכת והמנג'ר מאוריציו סארי שוב על הכוונת של הרומן אברמוביץ', בעקבות ההפסד 2:0 לאברטון אתמול (ראשון) בגודיסון פארק שהותיר את הקבוצה במקום השישי, במרחק ארבע נקודות מארסנל הרביעית.

זהו כבר הפסד הליגה השביעי העונה של הבלוז, ובעיתון "דיילי מייל" נכתב שאברטון היתה אגרסיבית, אינטליגנטית ושיחקה עם הרבה אנרגיה למשך חצי שעה, אלא שבמצבה של צ'לסי זה הספיק ל-0:2 משכנע. אברטון היתה גרועה מאוד במחצית הראשונה, אבל אדן הזאר החמיץ הזדמנות לכבוש, גם גונסאלו היגוואין נעצר וואחר כך צ'לסי נעלמה.
לפי ידיעות בבריטניה, סארי עלול להיות מפוטר במהלך פגרת הנבחרות. בעיתון "אקספרס" פורסם שאברמוביץ' כבר מאס מהמצב ושכתוצאה מפרשת קפה וההפסדים המביכים, לא נותרה ברירה אלא לפטר את האיטלקי. הקבוצה תשחק בפעם הבאה רק ב-31 במארס בחוץ מול קרדיף, ועד אז יהיה זמן לצ'לסי למצוא מחליף זמני ראוי. גם BBC דיווח שקיימת האפשרות שהמנג'ר יסיים את דרכו, אבל היו עדינים הרבה יותר בנושא.

יתרה מכך, ב"דיילי מייל" נכתב שלא ברור עד כמה לשחקני צ'לסי ואפילו לחברי הנהלה אכפת מסארי  - וגיבו זאת במספרים לטובת אברטון, שלמשל שחקניה רצו 4.1 קילומטרים יותר משחקני צ'לסי והשיגו 16 ספרינטים יותר מאלה של הבלוז. עד כמה צ'לסי הייתה גרועה אפשר להבין גם בנתון הבא: אברטון ניצחה לראשונה אחרי 26 ניסיונות קבוצה משש הראשונות בפרמיירליג.
סארי הטיל שוב את האשמה בשחקנים כשטען בסיום: "לא נעלה לליגת האלופות אם נחזור על אותה מחצית שנייה. אני מודאג מהמנטליות שלנו". קבוצתו הפסידה ארבעה מתוך חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה וספגה בהם 15 שערים. לטענת סארי המצב ברור: "המחצית ראשונה הייתה הכי טובה שלנו העונה בלי לכבוש ואז לפתע במחצית השנייה הפסקנו לשחק.

אני לא יודע למה וברור שזו לא בעיה פיזית, כי אז הנפילה הייתה הדרגתית. שיחקנו מצוין עד לדקה האחרונה של המחצית הראשונה ורע מאוד מהדקה הראשונה של השנייה. גם לשחקנים קשה להסביר לי למה זה קרה להם. אם נהיה מסוגלים לשחק עוד שמונה משחקים כמו במחצית הראשונה עדיין הכל אפשרי ונהיה במקום אחר בליגה, אבל אני מודאג מהצד המנטלי. אנחנו אשמים כי הפסדנו לוולבס באותה צורה".