אנגליה רוצה להמשיך במומנטום, רונאלדו יארח את סרביה

שחקני אנגליה חוגגים
שחקני אנגליה חוגגים | AFP

נבחרת שלושת האריות תצא למונטנגרו (21:35, שידור ישיר בספורט4), סאנצ'ו יכבוש ביום הולדתו ה-19? כריסטיאנו רונאלדו מחפש שער ראשון בנבחרת מאז המונדיאל, צרפת תארח את איסלנד

(גודל טקסט)
המחזור השני של מוקדמות יורו 2020 ממשיך גם הערב (שני) עם שבעה משחקים ושלוש נבחרות גדולות במוקד: אלופת העולם צרפת תארח את איסלנד בביתה, נבחרת פורטוגל, אלופת אירופה, תארח את סרביה, ונבחרת אנגליה, אחת הנבחרות הלוהטות ביותר כיום, תצא למשחק חוץ מול מונטנגרו(שידור ישיר בספורט4).


מונטנגרו – אנגליה 21:35 (שידור ישיר בספורט4)

נבחרת אנגליה פתחה את מוקדמות היורו עם הצגה גדולה וניצחון 0:5 על צ'כיה. כעת הנבחרת מחפשת ניצחון שני ברציפות במוקדמות וחמישי בסה"כ, כשבארבעת משחקיה הקודמים כבשה לא פחות מ-13 שערים. כוכב המשחק הקודם של נבחרת שלוש האריות היה ראחים סטרלינג שכבש שלושער.


היום ג'יידון סאנצ'ו מקווה שהערב יגיע הזמן שלו, וכך החגיגה תהיה כפולה: גם יום הולדת 19 וגם שער בכורה בנבחרת הלאומית. הקשר נמצא בספק קל למשחק ובמידה ולא יוכל לשחק יהיה זה תורו של קולום הודסון אודוי שעלה מהספסל במשחק נגד צ'כיה ורשם הופעת בכורה בנבחרת. מי שיישחק בוודאותהוא ג'ורדן הנדרסון, קפטן ליברפול, ויציין את משחקו ה-50 בנבחרת. המאמן גארת' סאות'גייט שפע מחמאות: "הוא שחקן כלכך חשוב עבורנו, כולם מעריכים את המנטאליות המנצחת שלו". אריק דייר הפצוע חזר לאנגליה ולא בסגל למשחק.


המארחת פתחה את הקמפיין בצורה בינונית עם תיקו 1:1 נגד נבחרת בולגריה. החלוץ סטפן מוגוסה השווה עבורה ועשוי לשחק גם הערב. יש לציין שהחלוץ בכושר טוב וכבש העונה 19 שערים באינצ'ון יונייטד הקוריאנית. שני שחקנים משמעותיים מאוד נמצאים בספק: הבלם סטפן סאביץ' מאתלטיקו מדריד שיעבור מבחן כשירות וכן מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, סטבאן יובטיץ'. פאטוס בצ'יראי ממכבי נתניה לא נמצא בתמונת ההרכב.


It's matchday in Montenegro! #threelionspic.twitter.com/BBM14vadAV

— England (@England) March 25, 2019

פורטוגל – סרביה 21:45 (שידור ישיר בספורט3)


אלופת אירופה הייתה שמחה מאוד מהקאמבק של כריסטיאנו רונאלדו לנבחרת לראשונה מאז המונדיאל, אלא שהכוכב הפורטוגלי לא הבקיע ופורטוגל סיימה בתיקו מאכזב נגד אוקראינה (0:0). לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות, הנבחרת של פרננדו סנטוס רוצה לחזור לנצח והיא לא יכולה לאכזב במשחק בית נוסף. 


המאמן פרננדו סנטוס אמר: "כל השחקנים כאן הם ברמה הגבוהה ביותר. המשחק נגד סרביה חשוב בלי קשר למשחק הקודם. נגד אוקראינה שיחקנו טוב אבל לא הצלחנו להבקיע ואנחנו רוצים שההתקפה תשתפר במשחק הזה. אנחנו מצפים שסרביה תקשה עלינו אך נדע להתמודד עם זה". ברונו פרננדס הוא הנעדר היחיד בשורות הנבחרת. דייגו סוסה שעלה מהספסל עשוי להחליף את אנדרה סילבה ולשחק בשפיץ לצידו של כריסטיאנו רונאלדו.


סרביה סיימה בתיקו 1:1 מכובד מאוד במשחק הידידות נגד נבחרת גרמניה. כמובן שלוקה יוביץ' הלוהט הבקיע, וזה היה שער הבכורה שלו בנבחרת. האופטימיות בנבחרת דעכה מעט לאור היעדרותם של הפצועים אלכסנדר קולארוב ונמניה מאטיץ', ודושאן טאדיץ' קשרה של אייאקס יענוד את סרט הקפטן.  פרדראג ראיקוביץ' אמור להמשיך על הספסל בזמן שמרקו דמיטרוביץ' פותח בשער.

Dia de jogo! Precisamos do apoio de TODOS no estádio! #TodosPortugal

@UEFAEURO Qualifiers
x
⏰ Hino às 19h30
️ Estádio da Luz
RTP 1 pic.twitter.com/ZVv7vhZZ2Q

— Portugal (@selecaoportugal) March 25, 2019

צרפת – איסלנד (21:45)


אלופת העולם ניצחה בקלות 1:4 את מולדובה אך בנבחרת של דיידיה דשאן יודעים שהמשחק הערב נגד איסלנד יהיה קשה יותר. איסלנד אמנם הודחה בשלב הבתים במונדיאל אך הגיעה עד לרבע גמר יורו 2016. המאמן דשאן לא אמור לבצע שינויים גדולים בהרכב. לוקאס דין הלך בדרכו של אנטוני מרסיאל ועזב את הנבחרת בגלל פציעה. גם קינסלי קומאן לא ישחק הערב. במידה ואוליבייה ז'ירו, שהודיע לאחר המשחק נגד מולדובה כי יפרוש מהנבחרת בסיום היורו, יבקיע גם הערב, הוא יהפוך למבקיע השלישי הטוב ביותר של הנבחרת בכל הזמנים.


איסלנד גברה 0:2 על אנדורה במשחק פתיחת מוקדמות היורו. וידאר קיארטנסון, שחקנה של רוסטוב הרוסית ואקס מכבי תל אביב, עלה מהספסל וכבש את השער השני והוא אמור לקבל אשראי מהמאמן ולפתוח בהרכב הערב. הקשר ביורן סיגורדסון ייעדר בגלל פציעה. הבלם והקפטן ארון גונארסון נמצא בספק בגלל פציעה בברכו. המאמן אריק הרמן ניצח רק במשחק אחד משבעה שקיים כמאמן הנבחרת.

שלושת המשחקים האחרונים בין הנבחרות סיפקו הרבה מאוד שערים: איסלנד כפתה תיקו 2:2 במשחק הידידות האחרון, צרפת ניצחה 2:3 ב-2012 וגולת הכותרת היא הניצחון 2:5 של צרפת מול איסלנד ביורו. אוליבייה ז'ירו הבקיע צמד באותו משחק.



נבחרת צרפת חוגגת (AFP)


משחקים נוספים:
טורקיה – מולדובה (19:00)

לוקסמבורג – אוקראינה (21:45)

אנדורה – אלבניה (21:45)

קוסובו – בולגריה (21:45)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי