בעונתו הראשונה: אמרי השווה את שיא ניצחונות הבית של ונגר

פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט
פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט | AFP

ארסנל כבר במקום השלישי בפרמיירליג הודות ל-0:2 על ניוקאסל והאוהדים חוגגים את העובדה שעקפו את טוטנהאם בשתי נקודות. המנג'ר עדיין לא ממהר לצאת בהצהרות: "ככל שננצח כך גם הביטחון שלנו יגדל"

(גודל טקסט)

ארסנל בעננים אחרי שעברה את היריבה השנואה עליה טוטנהאם וקפצה מעליה למקום השלישי בטבלה, שמוליך לליגת האלופות בעונה הבאה, לאחר ניצחון על ניוקאסל 0:2. התותחנים סבלו במשך שנתיים בהן טוטנהאם הקדימה אותם וגם השיגה את הכרטיס לליגת האלופות על חשבונם, אבל לפחות לזמן הקרוב שתיהן בין ארבע הראשונות, רק שארסנל מעל התרנגולים עם יתרון של שתי נקודות.

ארון ראמזי ואלככסנדר לאקזט הבקיעו אמש באמירויות נגד המגפייז וארסנל רשמה ניצחון ביתי עשירי ברציפות בליגה, שיא מועדון בו החזיקה ארסנל של עונת 2003/4 תחת ארסן ונגר, האלופה הבלתי נשכחת שלא הפסידה כל העונה בדרך לתואר. כאמור התותחנים מקדימים כעת את טוטנהאם בשתי נקודות, אבל שבעה מחזורים לסיום עוד הכל יכול לקרות. טוטנהאם לא ניצחה חמישה משחקים רצופים ויש לה משחקים קשים יותר בדרך, אבל לתותחנים יש מבחן לא פשוט גם כן בהמשך מכיוון שחמישה משבעת משחקיהם האחרונים בליגה יהיו בחוץ.

המנג'ר אונאי אמרי גם השתווה לארסן ונגר עם 63 נקודות בהן זכה הצרפתי בעונה הראשונה שלו בארסנל וגם השווה את מספר הנקודות שצברה ארסנל בכל העונה שעברה. כעת, טוטנהאם תצטרך לנצח מחר את קריסטל פאלאס באיצטדיון החדש שלה (21:35, שידור ישיר בספורט1) כדי לדלג מעל ארסנל חזרה, אך היא תהיה עד שבת עם משחק עודף.
 


אמרי. משווה שיאים של ונגר כבר בעונתו הראשונה (AFP)

באשר לכובש השער הראשון אמש , ארון ראמזי הראה עד כמה זו הייתה טעות שלא להאריך את חוזהו ולאפשר לו בתום העונה לעזוב ללא תמורה ליובנטוס. הוולשי נבחר למצטיין במשחק ב"דיילי מייל" עם ציון 7.5 ונתון נוסף מדהים הוא שארסנל ניצחה משחק 28 ברציפות כאשר ראמזי עלה על לוח התוצאות כמבקיע. בעיתון "מירור" כתבו לראמזי: "הם יתגעגעו אליך כשתעזוב".

אמרי דיבר על החוסן המנטלי של ארסנל שהביא אותה למקום בו היא נמצאת כרגע. המשחק הבא של ארסנל יהיה ביום ראשון בחוץ בגודיסון פארק נגד אברטון ולקראתו אמר המנג'ר: "נצטרך להיות עקביים, להישאר מאוחדים ולהמשיך להפגין את המנטליות שהביאה אותנו למקום השלישי. יש הרגשה של אווירה מצוינת, אבל כידוע הכדורגל יכול להשתנות ומה שברור לנו שנצטרך ללקט כמה שיותר נקודות לסיים בין ארבע הגדולות. ככל שננצח גם הביטחון שלנו יגדל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי