'דר שפיגל' ניצח במאבק משפטי, ימשיך לפרסם ידיעות נגד רונאלדו‎

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

ב-2017 נגזר על השבועון הגרמני להספיק לפרסם ידיעות על עבירות המס של הפורטוגלי. אך לאחר ערעור בבית הדין, הוחזר ההיתר לעיתון שיחזיר כתבות קודמות ויעלה כתבות חדשות על החלוץ. מנדז'וקיץ' האריך חוזה עד 2021

(גודל טקסט)
השבועון הגרמני "דר שפיגל" ניצח את כריסטיאנו רונאלדו ועורכי דינו שהגישו לבית המשפט בקשה להפסיק לפרסם ידיעות על עבירות מס שלו. השבועון הודיע על כך לאחר שב-2016 החל בסדרת כתבות על העלמות מס של כוכב יובנטוס וריאל מדריד בעבר לאחר חקירה שביצעו 60 עיתונאים יחד עם האתר "פוטבול ליקס".


את התביעה הגישו חברת עורכי דין מגרמניה בשם "שרץ ברגמן" שטענו כי השימוש במסמכים שונים בתחקיר לא היה חוקי והם למעשה נגנבו על ידי האקרים והגיעו בדרך לא חוקית לאנשי התחקיר. השימוש במסמכים אלה הפר את ההגנה על סודיות מקצועית והאמון שיש בין עורך דין ללקוח.


בפברואר 2017 בית המשפט פסק זמנית ש'דר שפיגל' לא יכול להמשיך לפרסם כתבות על העבירות כביכול של רונאלדו והשבועון גם נדרש להוריד את המידע שפרסם קודם לכן מהדפים הדיגיטליים שלו. בית המשפט גם איים לקנות את "דר שפיגל" מדי שבוע ב-250 אלף יורו אם לא יבצע את הוראות בית המשפט. 


The law firm @SennFerrero tried to prohibit @DerSpiegel's coverage about tax fraud committed by Cristiano Ronaldo and José Mourinho. Yesterday, their German representative withdrew this request in court when he realized he was about to lose. #FootballLeakshttps://t.co/PjwD76374k

— Christoph Winterbach (@derWinterbach) 3 באפריל 2019


השבועון ערער על ההחלטות לבית הדין הגבוה בהמבורג. השבועון פרסם העלמות מס ועבירות שונות גם נגד מסוט אוזיל וז'וזה מוריניו, אבל למרות זאת בית המשפט לא אפשר לו לפרסם כתבות וזאת למרות שמוריניו ורונאלדו נשפטו בבית המשפט בספרד על עבירות מס.


השבוע "דר שפיגל" ניצח כאשר עורכי הדין של רונאלדו משכו את התביעה שלהם להפסיק לפרסם חומר על רונאלדו. כעת השבועון אמור להחזיר גם את הכתבות הדגיטליות שלו לאתר ולהמשיך לפרסם תחקירים על רונאלדו. הולך להיות מעניין.



מכה תדמיתית לכריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)



בתוך כך יובנטוס הודיעה על חידוש החוזה של מריו מנדז'וקיץ' עד 2021. החלוץ הקרואטי בן ה-32 הצטרף לגברת הזקנה מאתטליקו מדריד בשנת 2015, והוא עשוי להשלים שש שנים בשורות אלופת איטליה.

 

UFFICIALE ✍ | Con Mario fino al 2⃣0⃣2⃣1⃣! ❤️

⚪️⚫️https://t.co/GGhbYdZx0Apic.twitter.com/xQRAxWmf2B

— JuventusFC (@juventusfc) April 4, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי