צפו בתקציר: ארסנל הפסידה 1:0 לאברטון והסתבכה בצמרת

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Gettyimages

אמרי עלה בהרכב שנוי במחלוקת ושילם ביוקר. התותחנים הפסידו בליגה לראשונה מאז ההפסד למנצ'סטר סיטי בפברואר, והשתוו בכמות הנקודות לצ'לסי. הפער מיונייטד עומד על 2 נקודות.

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
מחזור המשחקים בליגה האנגלית המשיך היום (ראשון) כשארסנל המדורגת רביעית בטבלה התארחה אצל אברטון ב'גודיסון פארק', במטרה להגדיל את הפער מצ'לסי ל-3 נקודות בקרב על כרטיס לליגת האלופות. התותחנים הגיעו עם מספר חיסורים, ביניהם לוקאס טוריירה, גראניט צ'אקה, דני וולבק והקטור ביירין שגמר את העונה, אך קיוו להמשיך במומנטום. 


אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. אונאי אמרי עלה עם הרכב שנוי במחלוקת, וכבר בדקה ה-10, כדור קרן מצוין גרם לערבוב בהגנה של האורחים והשאיר את פיל ג'אגיילקה פנוי מטווח אפס. הבלם לא התבלבל, ולשוער הגרמני, ברנד לנו לא היה סיכוי. 0:1 לטופיז


התותחנים ניסו ללחוץ אך לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים. הכחולים הציגו משחק לחימה מרשים אל מול הקהל הביתי ולא השאיר שום סיכוי. במחצית השנייה המאמן הספרדי הקפיץ מהספסל את פייר אמריק אובמיאנג, ארון ראמזי ואלכס איובי, אך זה כבר היה מאוחר מדי. 0:1 לאברטון בסיום.



FT | Three wins on the bounce.

GET IN, BLUES! #EFCMatchdaypic.twitter.com/XjxwVeJeLZ

— Everton (@Everton) April 7, 2019
ארסנל הפסידה בליגה לראשונה מאז ה-3 לפברואר, אז הפסידו למנצ'סטר סיטי, והפסד ראשון לאברטון לראשונה מזה שנתיים. במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, התותחנים נשארו שווים בכמות הנקודות לצ'לסי, והפער ממנצ'סטר יונייטד עומד רק על 2 נקודות. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי