"ברור שכריסטיאנו רונאלדו מאוכזב, אבל העתיד שלו ביובנטוס"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הגברת הזקנה יכולה לזכות באליפות שמינית ברציפות הערב נגד פיורנטינה ועבור CR7 זו תהיה אליפות ראשונה באיטליה, מקורבי הפורטוגלי וגם מאמנו מסימיליאנו אלגרי הבהירו שהוא יישאר: "הוא יהיה נהדר גם בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא מתכנן לעזוב את יובנטוס, לא בקיץ הקרוב ולא בקיץ הבא. באמצע השבוע, מיד אחרי ההדחה מליגת האלופות על ידי אייאקס, דווח ש-CR7 מאוכזב מאי ההעפלה לחצי גמר המפעל וכי הוא ישקול להיפרד מהביאנקונרי, אלא שאפשרות זו נשללה על ידי מקורביו של הכוכב וכעת גם על ידי מאמנו מסימיליאנו אלגרי.

רונאלדו עצמו לא התייחס לדיווח כלל, אבל גם כך ניתן להסיק כי לא יוכל לעזוב בכזו קלות אחרי שהושקעו ברכישתו מאות מיליוני יורו (כולל שכרו ושאר הוצאות) והוא הגיע רק בקיץ האחרון. בנוסף למקורביו שסיפרו כי הוא מרוצה בטורינו, גם אלגרי – שבעצמו עשוי להישאר עונה נוספת לאחר שנראה היה שיעזוב את משרת האימון בגברת הזקנה בתום חמש שנים – דיבר על חשיבותו של הפורטוגלי למועדון, רגע לפני שהערב (19:00) הוא וחבריו לקבוצה צפויים לזכות באליפות, שתהיה כמובן הראשונה של כריסטיאנו רונאלדו בסרייה A.

"הייתה לרונאלדו עונה נהדרת והוא ישחק נגד פיורנטינה", הצהיר אלגרי לקראת מה שאמור להיות משחק האליפות הערב, בהנחה שיובה לא תמעד כפי שקרה לה נגד ספאל במחזור שעבר, אז עלתה בהרכב משני כדי לשמור על כוחות השחקנים לליגת האלופות, מה שלא סייע בסופו של דבר. "העתיד של רונאלדו ביובנטוס. הוא שחקן יוצא מן הכלל ותהיה לו עונה נפלאה ביובנטוס גם בשנה הבאה".


רונאלדו לאחר ההדחה מהאלופות. ינסה לזכות שוב בשנה הבאה (AFP)

אלגרי גם נשאל על אכזבת הפורטוגלי בן ה-34 מההדחה והודה: "הוא רגוע ומאוכזב, בדיוק כמו כולנו אחרי שסיימנו את דרכנו בליגת האלופות. כולנו רצינו לזכות, אבל כדורגל מורכב מרגעי אושר ועצב. תמיד אמרתי שהגעתו של כריסטיאנו רונאלדו לא מבטיחה לנו זכייה באלופות, כי כדורגל זה לא מדע. תסתכלו על ברצלונה, יש לה את ליאו מסי והיא חזרה לחצי הגמר לראשונה אחרי ארבע שנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי