ברצלונה גברה 1:2 על סוסיאדד, אתלטיקו ניצחה 0:1 את אייבר

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Gettyimages

האלופה גברה בביתה על המועדון הבאקסי לאחר שערם של לאנגלה ואלבה, חואנמי איזן זמנית. הקולצ'ונרוס השיגו ניצחון נוסף לאחר שער מאוחר של למאר. סלטה ויגו עלתה מעל הקו האדום לאחר 1:2 על ג'ירונה

(גודל טקסט)

אחרי שדפורטיבו אלאבס וריאל ואיאדוליד נפרדו ב-2:2 מרתק, המחזור ה-33 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה מפגשים כאשר במוקד הניצחון 1:2 של ברצלונה על סוסיאדד. עוד קודם לכן, במשחק המוקדם, סלטה ויגו המתאוששת השיגה 1:2 ביתי בקרב התחתית הקריטי מול ג'ירונה וטיפסה מעל הקו האדום, לאחר מכן, אתלטיקו מדריד חילצה 0:1 מאוחר באייבר ושתי האחרונות, ראיו ואיקאנו והוואסקה נפרדו בתיקו 0:0 משמים.

ברצלונה – ריאל סוסיאדד 1:2
אחרי העפלה ראשונה לחצי גמר ליגת האלופות מאז 2015, ברצלונה עשתה צעד משמעותי בדרך לאליפות שנייה ברציפות לאחר ניצחון ביתי על סוסיאדד החזקה. האלופה הספרדית עלתה על לוח התוצאות בדקה ה-45 לאחר שער בנגיחה של קלמנט לאנגלה. חואנמי השווה בדקה ה-62, אבל הקטלונים החזירו את היתרון אחרי שתי דקות בלבד לאחר שליאו מסי מסר לג'ורדי אלבה שכבש שער יפיפייה מחוץ לרחבה.

אייבר – אתלטיקו מדריד 1:0
אחרי הניצחון נגד סלטה ויגו במחזור שעבר הקולצ'ונרוס קיוו לרשום ניצחון שני ברציפות שהיה מצמק באופן זמני את הפער מברצלונה לשש נקודות, במשחק החוץ נגד אייבר ממרכז הטבלה. למזלה של האורחת, היא הצליחה לעלות ליתרון מאוחר בדקה ה-85 משער של תומא למאר הצרפתי שכבש את השני שלו בלבד בליגה. אייבר מנגד שהייתה ראויה לנקודה, נשארה במקום ה-13 עם שבע נקודות הפרש מעל הקו האדום.


קוקה עם פאבלו דה בלאסיס (AFP)

סלטה ויגו – ג'ירונה 1:2
לאחר הנקודה שחילצה ואיאדוליד, סלטה הגיעה למשחק הביתי בידיעה שהפסד יותיר אותה מתחת לקו האדום בסיומו של המחזור. המארחת, לעיני אצטדיון מפוצץ, פתחה חזק ומי אם לא יאגו אספאס הוותיק היה זה שפרץ את הסכר בדקה ה-35 עם ה-16 שלו העונה. ג'ירונה לא הרימה ידיים ופורטו איזן ל-1:1 שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, אבל בדקה ה-69 סלטה חזרה להוביל מרגליו של סופיאן בופאל שכבש שער ענק, שבר בצורת של חמישה וחצי חודשים וסידר שלוש נקודות יקרות ו-1:2 חשוב בסיום.

סלטה רשמה ניצחון שלישי ב-5 משחקי הליגה האחרונים והגדילה את הפער בינה לבין הקו האדום לשלוש נקודות כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה. באמצע השבוע (רביעי ב-21:30) היא תצא למשחק חוץ בברצלונה נגד אספניול במטרה להמשיך את הבריחה מהתחתית הבוערת. מנגד, ג'ירונה הפסידה בפעם החמישית ברציפות ושתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין ואיאדוליד שניצבת במקום שמוביל לירידת ליגה והיא תתארח אצלה באמצע השבוע לקרב על שש נקודות.


חזר לכבוש בדיוק בזמן. סופיאן בופאל (Gettyimages)

תוצאה נוספת
ראיו ואיקאנו – הוואסקה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי