שחקן ארסנל חתך את דגל ישראל מתמונה שהעלה בטוויטר

מוחמד אלנני
מוחמד אלנני | AFP

מוחמד אלנני, שגם שיחק לצד סלאח בבאזל נגד מכבי ת"א ב-2013, הצטלם בשדה התעופה בנאפולי ולא שם לב שמאחוריו מטוס אל על, עד שהגולשים העירו את תשומת ליבו - ובלי להסס הוא ערך את התמונה מחדש ללא הדגל

(גודל טקסט)
עברו מספר שנים מאז שמוחמד אלנני היה במרכז סערה שעירבה כדורגל ופוליטיקה, כשהוא שיחק במדי פ.צ. באזל לצד מוחמד סלאח והשניים עמדו מאחורי מספר אמירות ומעשים אנטי-ישראלים כשקבוצתם הוגרלה נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות.


כיום אלנני משחק במדי ארסנל, ולא צפוי לפגוש קבוצה ישראלית בקרוב – אלא אם כן מכבי ת"א שוב תעפיל למפעל אירופי ותוגרל נגדו – אבל זה לא מפריע לו לעורר שוב סערה ברשת בעקבות אקט אנטי-ציוני בעליל. בשבוע שעבר, כשהגיע עם קבוצתו לנאפולי למשחק הגומלין ברבע גמר הליגה האירופית, הוא העלה תמונה לצד שוער התותחנים ברנד לנו בשדה התעופה.


אלא שעוקביו מרחבי העולם הערבי התעוררו בחמת זעם: מאחורי השניים הופיע בבירור מטוס אל-על עם דגל ישראל. אלנני מיהר להסיר את הציוץ והעלה אותו מחדש עם התמונה ערוכה, כשדגל ישראל נותר בחוץ.


There are still 90 minutes to play. Looking forward to a very intensive Match tomorrow night. Now its time to take off Napoli @Arsenalpic.twitter.com/YmQa1GS115

— Mohamed ELNeny (@ElNennY) April 17, 2019


כאמור, זו לא הפעולה הראשונה של אלנני שיוצאת באופן בולט כנגד ישראל, כשהכריז ב-2013 כי הוא משחק למען פלסטין הכבושה ואף ענד על זרועו צמיד עם דגל פלסטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי