זידאן: "יש לנו 33 אליפויות, הרבה יותר מברצלונה"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

מאמן ריאל שלח עקיצה לעבר היריבה רגע לפני המשחק נגד חטאפה והוסיף: "נצטרך לשנות את הדינמיקה, האליפות תהיה חשובה יותר מליגת האלופות". הצרפתי הבטיח שיהיו שינויים ולא גילה מי ישחק, קורטואה או נבאס

(גודל טקסט)
חמישה מחזורים לסיום הליגה, וריאל מדריד רק רוצה לסיים את עונת 2018/19 בכבוד. גם המקום השני, אם יושג, לא ינחם השנה אף אחד. בעוד מחזורי הסיום לא ממש גוררים עניין בריאל מדריד, המאמן זינדין זידאן הפתיע כשדיבר בתקיפות במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד חטאפה מחר, ושלח עקיצה לעבר ברצלונה: "יש לנו 33 אליפויות, הרבה יותר מאשר ברצלונה". מעבר לכך, זידאן הוסיף: "בעבר לא היו הרבה שינויים, הפעם כן יהיו"


זידאן אמר על האליפויות של ברצלונה: "אין סיבה מסוימת לכך. צריך לברך אותה. בשנה הבאה ננסה להתחיל את הליגה בצורה הטובה ביותר, וההתחלה האמיתית היא כבר המשחקים שנותרו העונה וגם משחקי האימון בקיץ. מבחינתי, האליפות בשנה הבאה תהיה חשובה יותר. בליגת האלופות יש 13 משחקים בעוד הליגה היא מאמץ קשה וסיזיפי יום-יומי. אנחנו חייבים לשנות את הדימיקה".


על המשחק נגד חטאפה: "יהיה לנו משחק קשה מאוד, אני רוצה שהקבוצה שלי תשחק בעימות גבוהה. חטאפה עושה עונה נפלאה, זו העונה הטובה בהיסטוריה שלה. המשחק האחרון שלנו היה טוב ואנחנו בסדר גם ברמה הפיזית". ריאל מדריד, רק תזכיר, תחפש ניצחון חוץ ראשון יחד עם המאמן החדש-ישן, כשבשני משחקי החוץ הקודמים היא ספגה הפסד מול ולנסיה במאסטייה (2:1) וסיימה רק בתיקו 1:1 נגד לגאנס.



זינדין זידאן. עוקץ את ברצלונה (AFP)


על השוערים: " קורטואה החלים המפציעה, הוא חוזר לסגל ונראה מה יהיה. אני לא אגלה מה יהיה בעתיד. זה לא הזמן לדבר על זה. אני כבר החלטתי מי ישחק במשחקים האחרונים". זידאן נשאל האם יכול להיות ששוער יבקש לעזוב משום שלא ישחק וענה: "זה יכול לקרות". כשנשאל האם כל שוער ישחק במסגרת אחרת, השיב: "אני לא אענה לך, זה רחוק. יש לי שלושה שוערים מעולים". 


השינויים בסגל: "אם אתה קונה שחקנים, מישהו צריך ללכת. יש לנו 24-25 שחקנים כרגע. זה נורמלי וזה קורה בכל קבוצה. כל קבוצה צריכה לעשות שינויים בסגל, לא רק אנחנו". המאמן הבטיח: "בניגוד לשנים עברו, הפעם יהיו הרבה שינויים. כל שחקן צריך לתת את המקסימום ולהוכיח".


למרות שחזר לאימונים, ויניסיוס לא יכלל מחר בסגל, והבכורה שלו תחת המאמן הצרפתי תיאלץ לחכות. זידאן אמר עליו: "הוא עדיין צריך לעבוד, הוא נעדר למשך חודשיים וזקוק לעוד זמן". ריאל תנסה לרשום ניצחון חוץ ראשון עם הצרפתי על הקווים לאחר שלא הצליחה במשימה בשני המשחקים הקודמים. הקפטן סרחיו ראמוס עדיין פצוע ולא ישחק.  קארים בנזמה יקווה להמשיך את רצף הכיבושים המצוין שלו.


 קארים בנזמה (AFP)


חטאפה, מנגד, מגיעה למשחק אחרי ניצחון ענק 0:3 על סביליה והחלום להעפיל לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה חיי וקיים. הקבוצה מדורגת במקום הרביעי ביתרון שתי נקודות על הדולקות אחריה. חטאפה ניצחה העונה בעשרה מ-16 משחקי הבית שלה והיא מציגה את ההגנה השלישית בטיבה בליגה. החלוץ הוותיק חאימה מאטה (14 שערים) וחורחה מולינה (13) נמצאים בעונת שיא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי