גווארדיולה: "גם ליברפול ראויה לאליפות, אבל זה בידיים שלנו"

לירוי סאנה
לירוי סאנה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי חגג את ה-0:2 בדרבי והחזרה לפסגת הפרמיירליג: "לשתי הקבוצות מגיע התואר, אבל רק אחת יכולה לזכות"

(גודל טקסט)
יש מי שיגידו שמנצ'סטר סיטי זכתה אתמול (רביעי) באליפות השנייה שלה ברציפות אחרי ה-0:2 באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד, אבל פפ גווארדיולה ממהר לחגוג. אמנם הסיטיזנס אחרי השלמת המשחק החסר עם נקודה יותר מליברפול והאליפות תלויה רק בהם, אבל כפי שגם פפ גווארדיולה הצהיר: הכל עדיין פתוח.


ברנרדו סילבה הצליח אתמול למצוא פרצה ולפרוץ את הסכר, לירוי סאנה הכפיל את היתרון כעבור זמן קצר ואם סיטי תעבור בשלום את המשחקים נגד ברנלי (בחוץ), לסטר (בבית) וברייטון (בחוץ), היא תוכתר לאלופה. "אנחנו עדיין לא האלופים", הצהיר גווארדיולה, "אמרתי לשחקנים שלא יקראו עיתונים ולא יראו טלוויזיה, רק שינוחו וישנו כמו שצריך לקראת המשחק ביום ראשון. אנחנו יודעים כמה יהיה קשה לנו קשה בברנלי וחשוב שנגיע רגועים".


ליברפול תשחק כבר מחר נגד האדרספילד (שישי, 22:00 בספורט2) ולאור העובדה שהקבוצה החלשה בליגה תגיע להתארח באנפילד, ניתן לשער שהלחץ יהיה על המוליכה החדשה ביום ראשון בערב. "לשתי הקבוצות מגיעה האליפות, אבל רק אחת יכולה לזכות", הוסיף המנג'ר הקטלוני, "הקבוצה שלא תזכה לא יכולה להצטער על כלום. כולם נתנו את הכל. בעונה שעברה הגענו ל-100 נקודות וזו הרמה בשביל לזוכת באליפות, העלינו את הרף", המשיך המאמן שיגיע ל-98 נקודות אם ינצח את שלושת מחזורי הסיום, "ליברפול רודפת אחרינו ועושה דברים מדהימים, אבל האליפות בידיים שלינו".



גווארדיולה. הרף לאליפות עלה (AFP)


פפ גם נשאל שוב על ההדחה מהאלופות והודה: "אתם לא מבינים כמה זה היה קשה לכולנו. סבלנו כולנו, ואז הגיע משחק הבית בליגה נגד טוטנהאם. אפשר לומר שזו לא הייתה הופעה מרשימה, אבל נשארנו בחיים. הדרך בה הגבנו יותר חשובה מכל מה שיגידו. להגיע לאולד טראפורד ולנצח, במיוחד במשחק כזה עם כל הלחץ שהיה. לא משנה אם היינו מנצחים או לא, לשחקנים יש ממני את כל הכבוד שאפשר לתת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי