צפו בתקציר: הפסד שלישי ברצף לארסנל, 3:0 מביך אצל לסטר

שחקני ארסנל מאוכזבים
שחקני ארסנל מאוכזבים | Gettyimages

השחקנים של אמרי שוב לא הציגו כדורגל טוב ושתי הפקרויות בהגנה איפשרו לטילמאנס (59) ו-וארדי (86, 93) לכבוש. לנו מנע תבוסה בהפרש משפיל. מייטלנד-נילס הורחק בדקה ה-36. בחמישי: ולנסיה מגיעה לאמירויות

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
משהו רע עובר על ארסנל. הקבוצה של אונאי אמרי היתה חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, אבל היום (ראשון) היא ספגה את הפסדה השלישי ברציפות בליגה עם 3:0 אצל לסטר והחמיצה הזדמנות לנצל את איבוד הנקודות של טוטנהאם בקרב הצמוד בצמרת.


קצת יותר מחצי שעה מפתיחת המשחק ארסנל מצאה את עצמה ב-10 שחקנים, לאחר שאינסלי מייטלנד-נילס ספג צהוב שני בניסיון לעצור מתפרצת של לסטר, ולא הצליחה להשתלט מחדש על המשחק. לורן קוסיילני עלה בפתיחת המחצית השנייה, אבל דווקא הוא היה אחראי לחור במרכז המגרש שהוביל לשער של לסטר. ג'יימס מדיסון הגביה כדור עומק לרחבה, ויורי טילמאנס הגיע אליו כדי לנגוח פנימה. ארסנל ניצלה מתבוסה גדולה יותר רק בזכות הופעה יוצאת דופן של ברנד לנו, שלא היה אשם בשער והציל את קבוצתו מספיגה יותר מפעם אחת.


גם בשער השני לנו לא היה אשם אלא ההגנה שלו, שנתנה לג'יימי וארדי לרוץ לבד כל הדרך לשער. הניסיון הראשון שלו פגע בעמוד, אבל הוא הגיע לריבאונד ונגח מקרוב. וארדי היה אחראי גם לשער שחתם את הסיפור, בהתקפה האחרונה של המשחק, כשחלף על פני האין-הגנה של התותחנים וכבש בקלות.





ביום חמישי תארח ארסנל את ולנסיה למשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית, ולא בטוח שיכולת כזאת תספיק לה להמשיך בדרך לתואר אירופי אותו רוצים כל כך באמירויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי