סילסן: "למרות שאני אעזוב, דה ליכט צריך לחתום בברצלונה"

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

הקטאלונים הסתפקו בחגיגות אליפות מאופקות ומחר כבר יחלו בהכנות לחצי גמר ליגת האלופות נגד ליברפול. סרחיו בוסקטס: "לא רואה קבוצה שיכולה להשתוות אלינו"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
ברצלונה זכתה אמש (שבת) באליפות ה-26 בתולדות המועדון, לאחר שגברה 0:1 על לבאנטה משער של ליאו מסי, שזכה באליפות העשירית בקריירה. בצל מההכנות למשחק הראשון במסגרת חצי גמר ליגת האלופות נגד ליברפול, הקטאלונים ניסו לשמור על חגיגות מאופקות ווכבר החלו לחשוב על העונה הבאה.


לפני שלושה חודשים הודיעה הנהלת הקבוצה על החתמתו של פרנקי דה יונג, קשרה המוכשר של אייאקס ונבחרת הולנד, אך הקטאלונים לא עוצרים ועל פי כל הדיווחים, יעשו הכל כדי להחתים גם את חברו לקבוצה וקפטן אייאקס, מתיאס דה ליכט.


בראיון ל"זיגופוסט" ההולנדי, הודה שוערה של ברצלונה, יאספר סילסן כי הוא מעוניין לעזוב בקיץ את ברצלונה בעקבות חוסר דקות משחק, והוא יחפש לעצמו קבוצה חדשה בקיץ. מאז חתם בקבוצה בשנת 2016, הספיק לרשום רק 28 הופעות בלבד בשער.


למרות חוסר דקות המשחק, עוד הוסיף השוער כי הוא דווקא ינסה לשכנע את בלם אייאקס, מתיאס דה ליכט, לחתום בקבוצה. סילסן שזכה עם ברצלונה באליפות השנייה שלו, אמר כי הגעה של הבלם לאלופה הספרדית יהיה הצעד הנכון עבורו: "הייתי אומר לדה ליכט – מי לא רוצה לשחק פה? שחקן שמקבל הזדמנות לשחק בברצלונה, זה חלומו של כל אחד". 






בתוך כך, חברו לקבוצה, סרחיו בוסקטס דיבר על ההשיג העצום של קבוצתו, שזכתה באליפות הרביעית בחמש השנים האחרונות, ובאליפות השמינית ב-11 שנים. דומיננטיות כזו ראינו מריאל מדריד בשנות ה-60, שמונה אליפויות בתשע שנים. אבל בוסקטס מאמין כי ההשיג המודרני של בארסה גבוה יותר.


"זה יהיה קשה עבור כל אחד לזכות בשמונה אליפויות ב-11 שנים. בליגה הספרדית יש את הקבוצות הטובות ביותר, שנלחמות בכל המפעלים האירופאים. אלו קבוצות שמאוד קשה לנצח, מה שהשגנו הוא היסטורי". אמר בוסקטס הנרגש.


והוסיף: "זה נכון שיש לנו את ליונל מסי שהוא השחקן הכי טוב בעולם, אך הקרדיט שייך לכולם".  ואלוורדה הודיע אתמול כי ייתן לשחקנים יום מנוחה אחד, לאחר החגיגות שנמשכו עד לשעות הקטנות של הלילה, זאת כדי לחזור ולהתאמן לקראת המשחק הראשון נגד ליברפול בחצי הגמר הראשון בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי