המשחק המרכזי במחזור ה-36 של הפרמיירליג סיפק לנו דרמה אדירה, וגיבור אחד טראגי בשם דויד דה חאה. אולה גונאר סולשיאר עשה מהפכה בהרכב אחרי ההפסד בדרבי, והאדומים פתחו את המחצית הראשונה בטירוף. כבר בדקה ה-10, חואן מאטה הסתער על ריבאונד ברחבה וגלגל את הכדור לרשת כדי להעלות את השדים האדומים ליתרון מוקדם. האדומים המשיכו ללחוץ אך מרכז השדה החזק של צ'לסי האט עד קצב המשחק.
בדקה ה-43, אנגולו קאנטה ניסה את מזלו מטווח של 28 מטרים בבעיטה חזקה אך לא מסוכנת. למרות זאת, השמטה נוראית של דויד דה חאה הגיעה היישר לרגליים של מרקוס אלונסו, שדחק את הכדור מקרוב לקורה ולרשת.
במחצית השנייה הבלוז השתלטו על המשחק אך לא הגיעו למצבים מסוכנים. אנטוניו רודיגר שהיה בספק למשחק נפגע וירד מהדשא בצליעה, גם אריק בייאי הוחלף בעקבות פציעות. תיקו 1:1 בקרב הענקיות. בעקבות התיקו, צ'לסי שמרה על המקום הרביעי בטבלה, בפער של 2 נקודות מארסנל ו3 מיונייטד עצמה.

בהרכב השדים האדומים, סולשיאר ערך מהפכה קטנה, כשהחזיר את חואן מאטה, נמנייה מאטיץ' ואריק בייאי ל-11 אחרי ההפסד הצורם בדרבי. מנגד, גם צ'לסי שלא הצליחה להשיג ניצחון בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה, תפתח עם ההרכב החזק ביותר שלה, כשאנגולו קאנטה, ז'ורז'יניו וקובאצ'יץ' יפתחו בקישור, הזאר וויליאן והיגוואין יעלו בחוד.
מהלך המשחק
קצב טוב בפתיחת המשחק באולד טראפורד. כבר לאחר 3 דקות, האדומים יצאו למתפרצת לאחר כדור חופשי רע של הבלוז, לוקאקו ניצח את רודיגר במאבק הפיזי ובעט לעבר השער של קפה, אך הספרדי הדף עם גופו את הכדור לקרן.
בדקה ה-10, האדומים הגיעו לשכרם על הלחץ הכבד. קפה הצליח להדוף פעם אחת, אך חואן מאטה השתלט על הריבאונד ברחבה וגלגל את הכדור לרשת. 0:1 למנצ'סטר יונייטד
הקצב נרגע לאחר פתיחה סוערת. כדור חופשי של מרקס אלונסו בדקה ה-17 נבעט הרחק מהשער של דה חאה. בדקה ה-22, כדור קרן חכם של וויליאן מצא את ז'ורז'יניו לבד מחוץ לרחבה, אך הקשר לא הצליח להוציא בעיטה מוצלחת מהאוויר ולא סיכן את דה חאה.
האדומים ממשיכים לחוץ על השער של קפה. חואן מאטה הרים כדור מסוכן שננגח החוצה ע"י אזפיליקווטה, כדור הקרן הורם בדיוק מושלם ללוקאקו, שניסה להרים פעם נוספת ברחבה אך לואיז היה במקום והרחיק את הסכנה.
מה קורה לדויד דה חאה? אנגולו קאנטה ניסה את מזלו בבעיטה לא חזקה מדי ממרחק של 25 מטרים, השוער שמט בצורה נוראית וראה את מרקוס אלונסו דוחק את הכדור מקרוב אל הקורה וישר לרשת. 1:1
המחצית השנייה נפתחה, אף מאמן לא ערך שינוי. ברבע השעה הראשונה של המחצית משחק די שקול, כשצ'לסי שולטת במרכז המגרש אך לא מצליחה להגיע למצבים. בדקה ה-62, אנטוניו רודיגר שהיה בספק למשחק נפגע בברך וירד מהמשחק בצליעה, כריסטנסן נכנס במקומו.
חילוף מפתיע של סולשיאר. מרקוס ראשפורד פינה את מקומו לאלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-65. בדקה ה-71, גם אריק בייאי נפגע והוחלף ע"י מרקוס רוחו. 
מצב מסוכן לצ'לסי. בעיטה חופשית חזקה מ-25 מטרים של וויליאן בדקה ה-71 פספסה את החיבורים של דה חאה.
צ'לסי נראית טוב יותר מיונייטד, מאוריציו סארי החליט ללכת על כל הקופה. בדקה ה-75, רובן לופטוס צ'יק החליף את קובאצ'יץ', ו-8 דקות לאחר מכן, פדרו החליף את וויליאן כדי להכניס חיים בחלק ההתקפי של צ'לסי, שאומנם שולט אך לא מייצר מצבים.
7 דקות תוספת זמן באולד טראפורד, לוקאקו הגיע למצב 1 על 1 מסוכן מול קפה אך נתפס בעמדת נבדל. בדקה ה-92 כדור קרן מסוכן הגיע לראש של מרקוס רוחו שנגח בחוזקה אך פדרו הרחיק את הכדור בשנייה האחרונה מקו השער.
צ'לסי הפעילו לחץ כבד על הגנת יוניטד
הרכבים:
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, אריק בייאי (מרקוס רוחו), ויקטור לינדלוף, לוק שואו, אנדר הררה, נמנייה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה, מרקוס ראשפורד (אלכסיס סאנצ'ס), רומלו לוקאקו
צ'לסי: קפה אריסבלאגה, סזאר אזפיליקווטה, דויד לואיס, אנטוניו רודיגר (כריסטנסן), מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה, ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ' (רובן לופטוס צ'יק), וויליאן (פדרו), אדן הזאר וגונסלו היגוואין