צפו: נירנברג החמיצה פנדל בתוספת הזמן ב-1:1 נגד באיירן

קינגסלי קומאן רוברט באוור
קינגסלי קומאן רוברט באוור | Gettyimages

הבווארים קיבלו הזדמנות לסגור את מירוץ האליפות, אך מעדו אצל המדורגת 17 בטבלה, שהחטיאה פנדל בדקה ה-92. מוקדם יותר: הופנהיים הובסה 4:1 ע"י וולפסבורג

(גודל טקסט)
נאחרי הניצחון הסוער של שאלקה על דורטמונד בדרבי, המחזור ה-31 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני מפגשים. במשחק המוקדם איבדה הופנהיים יתרון ביתי, הובסה 4:1 על ידי וולפסבורג ואיבדה גובה במאבק על הכרטיס לאירופה. במשחק המאוחר, נירנברג שמרה על מירוץ האליפות בחיים אחרי תיקו 1:1 עם באיירן מינכן.


נירנברג – באיירן מינכן 1:1
רק אתמול לאחר ההפסד המאכזב של דורטמונד לשאלקה, לוסיאן פאברה אמר שהמירוץ לאליפות נגמר. כמה שהוא טעה. המדורגת 17 בטבלה אירחה את באיירן מינכן הלוהטת, שניצחה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה כשהיא כובשת 18 שערים. ה'בווארים' קיבלו הזדמנות להגדיל את הפער מדורטמונד ל-4 נקודות, אך נירנברג הצליחו להפתיע את כולם.


לאחר מחצית ראשונה מגמגמת, בדקה ה-48 נירנברג יצאה להתקפה מסוכנת מהאגף, כדור רוחב נעצר אצל נוייר, שהדף את הכדור אל קצה הרחבה. מתיאוס פריירה הברזילאי הסתער על הכדור, בעט בעיטה שטוחה וחזקה לפינה הרחוקה והעלה את קבוצתו ליתרון מפתיע.




דורטמונד התחילו להתפלל והבווארים לחצו בלי הפסקה, עד שבדקה ה-74, קינגסלי קומאן חתך מהאגף אל האמצע, הרים כדור גאוני לגנאברי שהצליח לשחרר צ'יפ מהאוויר והשווה את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-92, נירנברג קיבלה את ההזדמנות לעשות סנסציה אדירה ולשמח את אוהדי דורטמונד, אך מנואל נוייר עצר פנדל של לייבולד. 1:1 בסיום, באיירן מינכן מפספסים הזדמנות לברוח לדורטמונד והפער עומד על 2 נקודות.




הופנהיים – וולפסבורג 4:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הופנהיים פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כעבור תשע דקות מרגליו של אדם סאלאי. שש דקות לאחר מכן היא קיבלה הזדמנות לסגור את הסיפור, אולם דווקא מלך השערים שלה אנדריי קרמאריץ' החמיץ מהנקודה הלבנה. וולפסבורג שאבה עידוד מהחמצת הפנדל ו-וויליאם הברזילאי איזן בדקה ה-42 עם השני שלו העונה, 1:1 בהפסקה.


הזאבים עלו למחצית השנייה בטירוף וצמד של ואוט וחהורסט (69 ו-88) ושער של מקסימיליאן ארנולד (85) סידרו 1:4 מרשים בסיום. הופנהיים השביעית נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ופספסה הזדמנות פז לעקוף את לברקוזן וגלדבאך בקרב על הכרטיס לאירופה. מנגד, וולפסבורג זינקה למקום השמיני כאשר במאזנה 49 נקודות, רק אחת פחות מהמפסידה וגם היא נמצאת כעת חזק במירוץ לליגה האירופית.



שתי נקודות בלבד מהליגה האירופית. שחקני וולפסבורג חוגגים בהופנהיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי