ארסנל בדרך לגמר אירופי ראשון מאז 2006. אמרי: "הסיכויים לעלות הם 50:50"

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Gettyimages

התותחנים פיגרו לאחר 11 דקות, אבל הפכו מיד את התוצאה והשיגו 1:3 יקר לקראת המפגש במסטאייה: "אנחנו רוצים לזכות בליגה האירופית", אמר לקאזט שכיכב עם צמד. המאמן הוסיף: "הולכת להיות אווירה קשה בספרד"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

צמד האנגליות בליגת האלופות סיפקו השבוע שתי תוצאות מאכזבות במיוחד בשלב חצי הגמר, ליברפול שהתארחה בקאמפ נואו הובסה 3:0 על ידי ברצלונה והקטינה באופן משמעותי את הסיכויים לעלות לגמר במדריד וטוטנהאם שסומנה כפייבוריטית הפסידה 1:0 לאייאקס וככל הנראה גם התרנגולים ייעצרו בשלב ארבע אחרונות.

אולם דווקא בליגה האירופית אמש (חמישי) הקבוצות מלונדון החזירו מעט את הכבוד הרעוע עם שני משחקים מרשימים. צ'לסי הצליחה לכבוש בחוץ ב-1:1 נגד פרנקפורט ולה תהיה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בסטמפורד ברידג', וארסנל בדרכה לגמר אירופה ראשון מאז 2006 ולמרות שספגה ראשונה, התותחנים הפכו את התוצאה וניצחו 1:3 .

מנג'ר ארסנל אונאי אמרי אמר בסיום: "זו תוצאה טובה, אבל המפגש השני יהיה קשה מאוד ואולי יסתיים אחרת, אני חושב שהסיכויים לעלות הם 50-50". הספרדי המשיך: "אני רוצה ליהנות שם, עם השחקנים והקהל שלנו. הולכת להיות אווירה קשה".


למרות התוצאה אונאי אמרי מודאג לקראת הגומלין (Gettyimages)

גם כובש הצמד אלכסנדר לקאזט התייחס למפגש בספרד: "הולך להיות קשה בוולנסיה, לכן ככל שנכבוש יותר שערים זה יהיה טוב יותר עבורנו. אנחנו רוצים לזכות בליגה האירופית כדי להגיע ישיר לליגת האלופות".

ארסנל כאמור שצפויה להגיע לגמר אירופי ראשון מזה 13 שנים, זכתה בתואר השני בחשיבותו של אופ"א במתכנתו הראשונה ב-1970, אז נקרא גביע ערי הירידים בו ניצחו התותחנים בשלב הגמר את אנדרלכט במפגש כפול.

בליגה המקומית הקבוצה נמצאת במקום החמישי, שתי נקודות מתחת צ'לסי המחזיקה כעת בכרטיס לליגת האלופות כאשר נותרו שש נקודות בלבד, לכן ארסנל רואה את הזכייה בליגה האירופית כעדיפות עליונה.


בשנת 2006 ארסנל הגיע לגמר האירופי האחרון שלה. אז זה הסתיים בהפסד לברצלונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי