דיווח: רומא הציעה לז'וזה מוריניו לחתום לשלוש שנים

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

לטענת העיתון הצרפתי "לאקיפ", האפשרות שתומאס טוכל יפוטר מפריז סן ז'רמן לא נראית סבירה ו"המיוחד" עשוי לשוב לליגה האיטלקית ולהצטרף לג'יאלורוסי, בתנאי שיעפילו לליגת האלופות

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו הצהיר כי חזרה לאנגליה לא על הפרק, רמז שהליגות בצרפת ובגרמניה בהחלט מעניינות אותנו ושהוא לא פוסל הגעה לשם, אבל לפי העיתון הצרפתי "לאקיפ", ייתכן שתחנתו הבאה היא דווקא באיטליה, ליגה בה כידוע כבר היה וזכה בסקודטו עם אינטר.

אמנם גם הנראזורי עשויים להחליף מאמן בקיץ, אבל לטענת הדיווח "המיוחד" דווקא לא ישוב למילאנו, אלא נמצא במו"מ עם רומא. הג'יאלורוסי הציעו לפורטוגלי חוזה לשלוש שנים, ונראה כי מדובר באפשרות שמוריניו בהחלט ישקול בחיוב, בוודאי לאור הדיווחים על כך שהאקסית אינטר כבר מנהלת שיחות עם אנטוניו קונטה.

עוד לפי הידיעה, מוריניו מחכה כעת לראות אם רומא כלל תעפיל לליגת האלופות, כי אחרת ההצעה תיפסל על ידו. מוריניו כידוע פוטר ממנצ'סטר יונייטד בדצמבר האחרון ויעדו הבא יהיה קריטי לקריירה שלו, אולם הוא לא יסכים להשתפר. כרגע רומא במקום החמישי בסרייה A, נקודה מאטאלנטה הרביעית שבמקום ממנו מעפילים למפעל.

עוד באותו דיווח נטען כי למרות סיום העונה הכושל של תומאס טוכל בפריז סן ז'רמן, שאמנם זכתה באליפות אבל הפסידה את הגביע והודחה מליגת האלופות למנצ'סטר יונייטד, הוא צפוי להמשיך עונה נוספת ועל כן לא יאפשר למוריניו להגיע לעיר האורות בקיץ. 



מוריניו עם אלגרי. בעונה הבאה יחד בליגה האיטלקית? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי