דה יונג: "קשה לנצח את ברצלונה, אבל בכדורגל אין חסינות"

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | AFP

לפני גמר הגביע נגד ווילם טווי (18:50, ספורט4), קשר אייאקס התייחס לאפשרות שיפגוש את קבוצתו הבאה בגמר ליגת האלופות: "זה יהיה משחק מאוד מיוחד עבורי". על קבוצתו הנוכחית: "לא משנה מה יהיה, אתגעגע"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
"לא משנה מה יהיה, אני אתגעגע לאייאקס. הייתה לי תקופה נהדרת במועדון ואני עדיין נהנה בכל יום שאני כאן". הדובר הוא פרנקי דה יונג, שיצטרף לברצלונה החל מהעונה הבאה ושואף לעזוב את הולנד עם שלושה תארים כאשר את הראשון הוא ינסה להשיג הערב (ראשון ב-18:50, ישיר בספורט4) בגמר הגביע נגד ווילם טווי.


דה יונג בן ה-21 הוסיף: "אני מאוד שמח להיות חלק מאייאקס אמסטרדם ואני מקווה לסיים את תקופתי בצורה הטובה ביותר. הגישה שלי אחרי החתימה בברצלונה לא השתנתה, אני לא עושה טובה למועדון שאני כאן, אלא להפך".


על ה-0:1 על טוטנהאם בלונדון בחצי גמר לגית האלופות: "זו קבוצה נהדרת וזה ממש לא מובן מאליו שחזרנו עם ניצחון. צריך לכבד את טוטנהאם, זאת קבוצה שהדיחה את מנצ'סטר סיטי וצריך להחמיא לה על כך. אנחנו בהחלט מרוצים מהתוצאה שהשגנו במשחק הראשון ומודעים לכך שהיינו צריכים לשחק טוב יותר במחצית השנייה".


על קבוצתו הבאה ברצלונה, אותה הוא עשוי לפגוש בגמר ליגת האלופות
: "אם הם יעפילו זה יהיה נפלא ואני אשמח עבורם, אבל אם אנחנו נגיע לגמר ונשחק נגד בארסה, שלטענת כולם היא המועמדת לזכות, נרצה להנחיל לה הפסד ראשון העונה במפעל. ברצלונה היא קבוצה מצוינת שקשה מאוד לנצח, אבל בכדורגל אין חסינות ואם זה אכן יהיה הגמר זה יהיה משחק מאוד מיוחד עבורי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי