דיווח: קאנטה נפגע באימון צ'לסי, בספק לגמר הליגה האירופית

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | AFP

הצרפתי, שכמעט התאושש מפציעה בתאומים, ספג מכה באימון הבלוז ועלול להיעדר מהמשחק הקריטי. דויד לואיז לקראת המשחק: "צריך לנצח את אונאי אמרי באותה מידה שצריך לנצח את ארסנל"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
ההכנות של צ'לסי לגמר הליגה האירופית שיתקיים ביום רביעי (21:40, ספורט1) מקבלות טוויסט מדאיג: אנגולו קאנטה הצרפתי בספק למשחק, לאחר שספג מכה בברך במהלך האימון אתמול (שבת). הקשר מתאושש ממתיחה בשריר התאומים שפקדה אותו במשחק הליגה נגד ווטפורד בתחילת החודש והפגיעה האחרונה בולמת במעט את השיקום, מה שמשאיר את קאנטה בסימן שאלה למפגש עם ארסנל.


הקשר האחורי הוא לא הדאגה היחידה מבחינת מאוריציו סארי לגמר בבאקו, שכן ז'ורז'יניו נפגע גם הוא באימון בשבוע שעבר. מנג'ר הכחולים כבר איבד את רובן לופטוס-צ'יק וקאלום הודסון-אודוי, שסובלים שניהם מקרע בגיד האכילס. גם אנטוניו רודיגר לא ייטול חלק במשחק, כשהוא מתאושש מניתוח שעבר להחלמה מפציעה בברכו.


בנושא אחר, בלם צ'לסי דויד לואיז התייחס למפגש עם מי שאימן אותו בימיו האחרונים בפ.ס.ז': "אני חושב שארסנל עושה עונה מצוינת", אמר הברזילאי, "לא קל להתחיל מחדש אחרי עזיבה של דמות כמו ונגר, אבל אונאי אמרי הגיע לבנות פילוסופיה חדשה, לרכוש את האמון של השחקנים וכל המערכת ואני חושב שהוא עושה עבודה מדהימה. הייתה לי הזדמנות לעבוד איתו מספר חודשים, הוא בחור נהדר ומאמן נהדר", החמיא הבלם למנג'ר הספרדי.


יזכה בליגה האירופית פעם שנייה במדי צ'לסי? דויד לואיז (gettyimages)
יזכה בליגה האירופית פעם שנייה במדי צ'לסי? דויד לואיז (gettyimages)


"הוא יודע לנצח בייחוד במפעל הזה, זו הסיבה שארסנל כאן ושאונאי כאן – שוב!", הוסיף לואיז, "זה דבר נוסף שאנחנו חייבים להפנים: בגמר הזה צריך לנצח את אונאי באותה מידה שצריך לנצח את ארסנל". הבלם מרוצה מההתאמה שלו לסגנון החזקת הכדור של סארי: "אני אוהב את זה, הכדורגל התקדם. בהתחלה שלי כאן אף אחד לא רצה שאתחיל מהלכים מאחור, כולם רצו שאבעט כדורים למעלה. היום שש הקבוצות המובילות בפרמיירליג, מתוכן ארבע בגמר אירופי, מניעות את הכדור בחלק האחורי ומנסות ליצור דרך החזקת כדור".


הברזילאי, שהגיע כבר לגיל 32, נהנה לעבוד עם שחקנים צעירים יותר מהמקום שלו כבעל ניסיון: "במקצוע הזה אנו מנסים ללמוד, להשתפר כל יום. החבר'ה הצעירים היום, בכל מקצוע, מהירים ויצירתיים ומבינים דברים יותר מהר מאיתנו. חשוב שנבין את זה ונישאר צנועים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי