לפי "אס": ריאל מדריד תציג את אדן הזאר ביום שני הקרוב

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

בספרד מדווח שהבלאנקוס נערכים לכך שהבלגי יהיה הראשון שיוצג לקראת 2019/20. גם יוביץ' ומנדי צפויים להצטרף בקרוב. בדומה למקרה רונאלדו, המועדון לא יעמוד בדרכו של ראמוס אם תתקבל עבורו הצעה ראויה

(גודל טקסט)
היום ייערך גמר הליגה האירופית בבאקו בין צ'לסי וארסנל (21:30, שידור ישיר בספורט1), וגם בריאל מדריד עוקבים מקרוב. ב"אס" הספרדי דווח הבוקר כי הספרדים כבר סיכמו עם צ'לסי על העברתו של אדן הזאר, ומעבר לכך, הוא יוצג רשמית בסנטיאגו ברנבאו כבר ביום שני הקרוב. פלורנטינו פרס אמר כבר בראיון הלילי שהעניק בספרד שהקבוצה מנסה כבר שנים להחתים את הבלגי אך זה לא מכובד לדבר על כך רגע לפני המשחק החשוב של צ'לסי. 


בריאל רוצים שהזאר יהיה שחקן הרכש הראשון שיוצג לקראת עונת 2019/20, באירוע חגיגי במיוחד, בהמשך השבוע הבא אמורים להצטרף גם לוקה יוביץ' מאיינטרכט פרנקפורט והמגן השמאלי של ליון, פרלאנד מנדי, כשהמועדון כבר השיג סיכום עם הצרפתים וסכום ההעברה יעמוד על 50 מיליון יורו. מנדי ישמש כמחליף למרסלו בעוד המגן הצעיר סרחיו רגילון, יושאל.


בינתיים, מה שמעסיק את ריאל מדריד לא פחות הוא עתידו של סרחיו ראמוס שנמצא באוויר יותר מתמיד. יממה לאחר שפרס, אישר שהשחקן ביקש להשתחרר בחינם כדי לעבור לסין והמועדון סרב – בספרד ממשיכים לתהות האם הקפטן ייפרד מהמועדון לאחר 14 שנה. ב"מארקה" נכתב הבוקר שריאל מדריד תעשה בדיוק כפי שעשתה עם כריסטיאנו רונאלדו, שנמכר ליובנטוס בתמורה למאה מיליון יורו – השחקן ישוחרר במידה ויביא הצעה כלכלית טובה. ב"קדנה סר" חשפו עוד פרטים מהשיחה הקצרה בין השניים, כשראמוס אמר: "גם אמרת שהמועדון יביא מחליף לרונאלדו וזה לא קרה. זה פגע בנו".



ראמוס ופרס. יימצאו פתרון? (Gettyimages)


השחקן, שמרוויח את השכר הגבוה ביותר בקבוצה, כפי שאמר הנשיא, מחזיק בחוזה עד 2021 והאפשרות של חוזה חדש לא נמצאת על הפרק מצד המועדון. ראמוס צפוי להיפגש בקרוב עם הנשיא כדי לפתור את הסוגיה. אף אחד לא רוצה לחכות ובמועדון רוצים להימנע מאופרת סבון כפי שהיה בקיץ 2015. השחקן כבר חזר מחופשה בארה"ב ואתמול אפילו ערך אימון בולדבבאס. בבלאנקוס סבורים שהכדור נמצא בידיו של הקפטן. קבוצות גדולות באירופה ממתינים לראות מה יקרה ומדובר בין היתר במנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ואייאקס.


בינתיים, בספרד הזכירו את שלוש המחלוקות הגדולות שהיו בין ראמוס לנשיא פרס בעבר והשאלה היא האם הפעם יש פתרון. הפעם הראשונה הייתה ב-2013 כאשר כבר באמצע העונה, לפי טענת "מארקה", ראמוס שוחח עם פרס ואמר לו במה שנשמע כמו אולטימטום: "כבוד הנשיא, ביוני, זה ז'וזה מוריניו או אנחנו (השחקנים)". פרס ממש לא אהב זאת, אך הוא ומוריניו החליטו על פרידה משותפת, משום שהמאמן אכן איבד את חדר ההלבשה. הפעם השנייה הייתה ב-2015, ראמוס זעם על הנשיא שלא עמד בהבטחה לשדרג את חוזהו, בטח לאחר השער החשוב בגמר ליגת האלופות, והיה היחיד שלא הופיע למפגש הקבוצתי בניסיון למנוע את המשבר לאחר התבוסה בדרבי. לאורך כל הקיץ איים ראמוס לעזוב למנצ'סטר יונייטד, אך בסופו של דבר חידש את חוזהו עד 2020 עם שכר של עשרה מיליון יורו.


הפעם השלישית קרתה מיד לאחר התבוסה מול אייאקס וההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות. הנשיא נכנס לחדר ההלבשה וזעם על השחקנים והקפטן לא אהב את זה והאשים אותו בבניית סגל הקבוצה. לפי הדיווחים, ראמוס אמר לנשיא: "תשלם לי ואלך מכאן".




המגן דני קרבחאל התראיין אתמול באירוע צדקה בו השתתף ונשאל על הקפטן: "האם אני רואה את ראמוס בסין? ממש לא!", אמר, והוסיף: "ראמוס והנשיא צריכים לפתור את הבעיות שלהן. הוא הקפטן שלנו ואנחנו זקוקים לו, זה לא משנה אם נהיה חזקים גם בלעדיו. ברור שקבוצות אחרות רוצות אותו. אני מצפה שהוא ישחק כאן כבר בעונה הבאה".


בנושא אחר, ראול, כוכב העבר הגדול של ריאל מדריד, צפוי להתמנות למאמן קבוצת המילואים של המועדון, ריאל מדריד קסטיליה, בין אם תעפיל לליגה השנייה (מתמודדת בפלייאוף) ובין אם לאו. מנולו דיאס יחזור לתפקידו כמנהל המקצועי. ראול אימן את קבוצת הנערים של ריאל מדריד ובמועדון רוצים להמשיך עם שילובם של שחקני העבר, במסלול דומה לזה שעשו זינדין זידאן וסנטיאגו סולארי.



ראול במדי ריאל. ימונה למאמן קבוצת המילואים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי