"צ'לסי תציע לברצלונה 158 מיליון יורו על פיליפה קוטיניו"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

ב"מטרו" האנגלי פורסם כי הבלוז מתכוונים להגיש הצעת ענק על הברזילאי של ברצלונה, שרק לפני שנה נמכר מליברפול ב-120 מיליון יורו לפני בונוסים. העסקה תלויה בהחלטת בית הדין הגבוה לספורט שתתקבל בתחילת יולי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו הודה ביממה האחרונה שהאפשרות לעזוב את ברצלונה בהחלט על הפרק ועורר את אתרי החדשות ברחבי העולם, שמנסים להבין היכן יכולה להיות תחנתו הבאה של הקוסם הברזילאי שעבר מליברפול לברצלונה בינואר 2018 תמורת כ-120 מיליון יורו (לפני בונוסים נוספים שיכולים להגיע עד 40 מיליון יורו, עד כה שולמו כ-15) בחוזה לחמש שנים וחצי. ב"מטרו" האנגלי טוענים שצ'לסי היא הרצינית ביותר.

כוונותיה של צ'לסי כל כך רציניות, לפי הדיווח ב"מטרו" כאמור, שהיא מוכנה לשלם לאלופת ספרד כמעט את מלוא הסיכום ששילמה בעצמה כדי להעביר אותו לשורותיה לפני שנה וחצי, למעשה במצב הקיים גם לאפשר לברצלונה להרוויח על קוטיניו. הסכום הנקוב בדיווח הוא 158 מיליון יורו במטרה להנחית את הברזילאי בסטמפורד ברידג', כמובן על תקן מחליפו של אדן הזאר שבשבוע הבא, ככל הנראה, יוצג בריאל מדריד.

צריך לזכור שצ'לסי נענשה על ידי פיפ"א באיסור החמת שחקנים לשני חלונות ההעברות הבאים, משמע לכל אורך עונת 2019/20, אבל בימים הראשונים של חודש יולי צפויה להתקבל החלטת CAS – בית הדין הגבוה לספורט – שאם יקבל את ערעור הבלוז, יאפשר לה לרכוש שחקנים. 


קוטיניו נגד ליברפול בחודש שעבר. יפגוש את האקסית גם בליגה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי