ליברפול חוגגת: "קלופ זכה סוף סוף, יכול לקרוא לעצמו אלוף אירופה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

המייטי רדס זכו בתואר לאחר 14 שנה והאושר עולה על גדותיו. המאמן הגרמני: "זה הלילה הטוב ביותר בחיי". סלאח: "הקרבתי הרבה כדי להגיע לרגע הזה". אוקסלייד-צ'מברליין חגג בחדר ההלבשה, הפורצת לדשא הפכה לכוכבת

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
בעיר ליברפול לא הלכו לישון הלילה. אחרי 14 שנים, שוב יש להם סיבה לחגוג לאחר הניצחון 2:0 על טוטנהאם אתמול (שבת) בגמר ליגת האלופות, שנתן לקבוצה את התואר אלופת אירופה בסיומה של עונה בה לאף אחד לא היה ספק שהגיע לה התואר.




איש לא היה מאושר בסיום המשחק יותר מאשר יורגן קלופ. המאמן שהעפיל בפעם השלישית לגמר ליגת האלופות ובפעם הרביעית לגמר אירופי, סוף סוף הניף גביע. "אני כל כך מאושר", בכה קלופ בסיום, "אני שמח בשביל כולם, שמח בשביל המשפחה שלי. זה אולי הלילה הטוב ביותר בחיים שלי".


"זה היה כל כך חשוב למועדון", אמר המאמן הגרמני, "לא היה עלינו לחץ מהבעלים, הם ידעו שאנחנו הולכים לעשות את זה".


קלופ סיפר שמיד לאחר המשחק התקשר לפפ גווארדיולה. הוא לא חשף על מה שוחח עם הקולגה, אבל במסיבת העיתונאים אמר: "ליאו נובס (הפיזיותרפיסט של ליברפול, מ.) התחיל את העונה במנצ'סטר סיטי ואז עבר אלינו. הוא עשה את הצעד הזה כי הוא רצה לזכות בליגת האלופות".


ג'ורדן הנדרסון החמיא למאמנו: "בלי קלופ זה היה בלתי אפשרי", אמר הקשר, "עברנו זמנים קשים העונה, ומה שעשינו מאז הפך לאגדה. יש כאן חיבור כל כך חזק, וזה קלופ שיצר אותו. זה משהו מיוחד בחדר ההלבשה וכל המחמאות צריכות ללכת אליו".




מוחמד סלאח, שהפך למצרי הראשון שכובש בגמר ליגת האלופות, סיפר: "זה בלתי נתפס. הקרבתי הרבה לאורך הקריירה כדי להגיע לרגע הזה".


התקשורת ברחבי אירופה החמיאה למייטי רדס. "ליברפול לנצח" היתה הכותרת של "אס", שהוסיף: "אליפות שישית לאדומים, קלופ סוף סוף זכה". "סטאר" הלך על הכותרת "בלתי ייאמן", בעוד ב"מירור" כתבו פשוט: "ליברפול אלופת אירופה". "דיילי מייל" העניק ציונים לשחקנים שהופיעו בגמר: אנדרו רוברטסון כיכב עם ציון 8.5, ונכתב עליו: "הניע את הקבוצה לאורך כל המשחק, מהגנה להתקפה, בצורה מושלמת". טרנט אלכסנדר ארנולד וסאדיו מאנה זכו לציון 8, ורוברטו פירמינו היה המאכזב היחיד עם ציון 6. "לא הכי טוב שלו", נכתב. "סאן" הלך על זווית הגאולה, שנה אחרי הדמעות בהפסד לריאל מדריד בגמר. ליברפול עשתה מה שעשתה באיירן מינכן ב-2013, ושנה אחרי שהפסידה בגמר חזרה למעמד והפעם הלכה עד הסוף.


אבל עם כל הכבוד לליברפול, הכוכבת האמיתית של הערב היתה קיסני וולנסקי, המוכרת יותר בתור "הפורצת לדשא". וולנסקי היא שחקנית רוסיה ובת זוגו של הדוגמן ואיש העסקים ויטלי זדורובצקי. על בגד הגוף החושפני שלבשה הופיע העסק של זדורובסקי, אתר מתיחות למבוגרים. וולנסקי הסבירה מדוע עשתה את מה שעשתה במשפט קצר: "החיים נועדו לחיות אותם, תעשו דברים משוגעים כדי שתזכרו אותם לנצח".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Champions of Europe #6times #hellobigears #enjoytonight #goingoffinliverpooltomorrow

A post shared by James Milner (@jamesmilnerofficial) on



עבור אוהדי ליברפול, כמובן, זו היתה חגיגה כמוה לא ראו מאז 2005. לפני שבועות בודדים הם ראו את האליפות חומקת להם מבין הידיים באחת העונות הטובות בהיסטוריה של המועדון, אבל עכשיו הם אלה שיצאו מנצחים. קרוליין ווזניאקי, לשעבר המדורגת מס' 1 בעולם בטניס (כיום מקום 13) שהיא אוהדת ליברפול ידועה, חגגה את הזכייה הענקית.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי