הפועל חיפה מנהלת שיחות עם בן בסט, לאלה יחזור לאימונים

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

במועדון הציבו לעצמם מטרה להחזיר את שחקן הפועל באר שבע אך טרם הגיעו לסיכום. הקבוצה מהכרמל לא מעוניינת לשלם דמי העברה והציבה שבוע לביצוע העסקה. החלוץ סיים את עונש ההשעיה בשל לקיחת חומרים אסורים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סימנה מטרה ברורה לקראת העונה הבאה: החזרתו של החלוץ עדן בן בסט למועדון. הצדדים כבר מנהלים שיחות רציניות אך טרם הגיעו לסיכום. החלוץ עצמו מחזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל באר שבע ואינו מתכוון לעזוב ללא פיצוי, ואילו במועדון מהכרמל לא מתכוונים לשלם דמי העברה והבהירו לבן בסט כי יצטרך להשתחרר בעצמו מבירת הנגב. הפועל חיפה לא מתכוונת להמתין זמן רב ורוצה לקבל החלטה בשבוע הקרוב.

המאמן חיים סילבס מחפש חלופות במידה ובן בסט לא יגיע וגם חלוץ זר נמצא על הפרק. כפי שפרסמנו לראשונה בשבוע שעבר, שלומי אזולאי צפוי לחתום בהפועל חיפה ללא קשר לבן בסט. נציגיו של החלוץ שכבש תשעה שערים בעונה שעברה במדי סכנין, כבר שלחו הצעה לחיפה והצדדים הודו כי ישנה התקדמות במשא ומתן אך טרם הגיעו לסיכום סופי. חלוץ נוסף שיצטרף לפתיחת האימונים הוא מהראן לאלה שחוזר לקבוצה לאחר שנתיים בהם היה מושעה בשל לקיחת חומרים אסורים.

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בחיפוש אחר מיקום למחנה אימונים, והיעד המועדף הוא רומניה. בחיפה רואים במקום כאטרקטיבי גם בשל הוצאות כספיות נמוכות והן בשל העובדה שיוכלו להתרכז בכדורגל בלבד ללא אטרקציות אחרות בסביבה. המאמן סילבס עצמו ייצא לרומניה בכדי לבחון את מתקן האימונים וינסה לסגור מספר יריבות למחנה האימונים.



מהראן לאלה. ההשעייה הסתיימה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי