מסי פנה להנהלת ברצלונה: מעדיף את ניימאר על גריזמן

ליאו מסי מאוכזב
ליאו מסי מאוכזב | Gettyimages

הכוכב הארגנטיני של הקבוצה הקטאלונית, לא מתלהב לשחק לצידו של הצרפתי והדגיש כי הוא מעדיף לראות את הברזילאי חוזר לקבוצתו. ראשי פ.ס.ז' דחו על הסף את פניית בארסה, חולצת החוץ הודלפה, חולצת הבית הוצגה רשמית

(גודל טקסט)
ליאו מסי הודיע היום (שני) לראשי ברצלונה כי הוא לא מתלהב לשחק לצד הצרפתי אנטואן גריזמן וכי הוא מעדיף לראות את ניימאר חוזר למועדון, כך על פי דיווחים בפאריס. מסי הדגיש בפני הנהלת בארסה כי הוא מודאג מהגישה של  גריזמן, המוזכר כפייבוריט להגיע לקבוצה, וכי הוא ממליץ לחזור לאופציית צירופו של ניימאר.


על פי אותם מקורות, קברניטי המועדון הודיעו למסי שיהיה להם קשה לצרף את ניימאר, מארח שראשי פ.ס.ז' הודיעו להם שהברזילאי לא עומד למכירה. בדיווחים בצרפת הודגש שראשי בארסה פנו לפ.ס.ז' עוד בשבוע שעבר כדי לפתוח במשא ומתן על השחקן הברזילאי, אך הנשיא הקטארי נאסר אל חאליפי דחה בתוקף את הבקשה.


גריזמן עדיין לא חתם בברצלונה. סעיף השחרור שלו כיום עומד על 200 מיליון אירו, ובתחילת החודש הבא, ירד המחיר ל-120 מיליון. זאת הסיבה שהעסקה טרם בוצעה. בחודש הקרוב, ינסה קפטן ברצלונה להמשיך ולנסות לשכנע את ההנהלה להתעקש על צירופו של ניימאר.


בצל ההכנות לעונה הבאה ברצלונה הציגה היום באופן רשמי את חולצת הבית לעונה החדשה. האוהדים חלוקים בדעתם אודות העיצוב המשובץ והחדשני. בנוסף, הודלפה גם חולצת החוץ של ברצלונה לאתר Footyheadlines. החולצה החדשה של הקטאלונים בסגנון 'רטרו', תתבסס על החולצה הצהובה של המועדון בשנות ה-70, אז שיחק יוהאן קרויף האגדי. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Our new kit for 2019/2020 season ❤ Talent takes different shapes. Nuestra nueva camiseta para la temporada 2019/2020 ❤ El talento no tiene una sola forma. La nova samarreta per a la temporada 2019/2020 ❤ El talent no té una sola forma. @nikefootball

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LEAKED: FC Barcelona 19-20 Away Kit: Full look now on footyheadlines.com Follow us at @footyheadlinesnew for all the latest kit & boot leaks Make sure to tag your friends and stay tuned for our latest updates. #kits #shirts #jerseys #soccerjerseys #footballshirts #footballkits #nikefootball #nike #fcbarcelona

A post shared by Footy Headlines New (@footyheadlinesnew) on



, היום הודלפה חולצת החוץ של ברצלונה לאתר Footyheadlines. החולצה החדשה של הקטאלונים בסגנון 'רטרו', תתבסס על החולצה הצהובה של המועדון בשנות ה-70, אז שיחק יוהאן קרויף האגדי. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי