עורך הדין של המתלוננת נגד ניימאר התפטר: "מסרה עדויות שונות לחלוטין"

ניימאר
ניימאר | MAURO PIMENTEL/Gettyimages

פרננדס אבראו, המייצג את הבחורה שהאשימה את כוכב פריז סן ז'רמן באונס, פרסם מכתב מפתיע בו הוא תומך דווקא בצד של הכדורגלן הברזילאי. במקביל: חברת נייקי הודיע כי היא "מודאגת ועוקבת מקרוב" אחרי הפרזנטור שלה

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל סוער סביב ניימאר, שמואשם באונס צעירה בפריז. לאחר שהכוכב הספיק להציג את גרסתו לאירועים בסרטון באינסטגרם, שהורד על ידו תוך פחות מיומיים, ואחרי שבברזיל פורסם כי תמונות התומכות בגרסת המתלוננת הגיעו לידי המשטרה, קיבל הברזילאי תמיכה מכיוון מפתיע: פרננדס אבראו, עורך הדין מהמשרד המייצג את הבחורה האנונימית, החליט לפרוש מהתיק. במכתב שמסר אמר אבראו: "האישה הצעירה האשימה את ניימאר באונס, אך העדויות שמסרה מציגות סיפור שונה. מדובר באישומים שונים לחלוטין".

במקביל, הפרשה מעוררת גלים גם מעבר לעולם המשפטי. ניימאר מייצג כמה מהחברות הגדולות בעולם, ביניהן "נייקי", שמסרה הלילה (בין שני לשלישי) הצהרה רשמית להשתלשלות האירועים. "אנחנו מאוד מודאגים מההאשמות", מסר דובר החברה, "נמשיך לעקוב מקרוב אחרי המצב".

מותג הספורט הענק אמר לעיתון "או גלובו" בברזיל כי הם לא מעוניינים, בשלב זה, לעצור את שיתוף הפעולה עם ניימאר. כוכב פריז סן ז'רמן מככב בימים אלה בסרטון המקדם את מונדיאל הנשים בצרפת. בארצו מקווים כי בלי קשר לשאלה האם הוא אשם או לא, הפרשה לא תסיח את דעתו מההכנות לקופה אמריקה שתארח ברזיל החל מהשבוע הבא (שידורים ישירים בערוצי ספורט1)

סרטון התגובה של ניימאר, שכבר הורד מהאינסטגרם (צילום: מסך)
סרטון התגובה של ניימאר, שכבר הורד מהאינסטגרם (צילום: מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי