לופטגי הוצג: "מכיר את היכולת של דאבור, הוא שחקן בכיר"

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

המאמן החדש של סביליה נרגש משיתוף הפעולה עם מונצ'י, אוהב את "הטירוף של הפיחואן" והתייחס לחלוץ נבחרת ישראל. המנהל הספורטיבי הוסיף: "בחרנו מאמן שמתאים לרעיונות שלנו ויעמוד ביעדים. יהיו שינויים בסגל"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
אתמול הודיעה סביליה רשמית על החתמתו של ז'ולן לופטגי כמאמן הקבוצה, והיום (רביעי) הוא הוצג בראמון סאנצ'ס פיחואן במסיבת עיתונאים מיוחדת. זו הייתה ההחלטה הרצינית הראשונה שקיבל המנהל המקצועי מונצ'י, ששב למועדון, ובתקשורת בספרד הרחיבו על האמון המלא לו זוכה המאמן – מונצ'י מעולם לא העניק למאמן חוזה באורך של שלוש עונות. הספרדי ייאמן בעונה הקרובה את מואנס דאבור שחתם בקבוצה מאנדלוסיה עוד בחודש ינואר.


לופטגי הנרגש אמר: "אני יודע מה זה הקהל הייחודי הזה, אני מכיר את האנרגיות המטורפות שיש בפיחואן. אני סבלתי מזה כמאמן יריבה. אנחנו הולכים לעשות הכל כדי שהאוהדים יהיו גאים בסביליה. אף אחד לא ינצח את התשוקה שלנו. מה שעכשיו צריך לעשות זה לדבר פחות ולעבוד קשה". על שיתוף הפעולה עם מונצ'י: "אני נרגש לעבוד איתו, הוא מספר אחד בתחום, אנחנו נרצה לבנות סגל חזק ולהוציא מכל שחקן את המקסימום". המאמן הוסיף שלא יחשוש לשלב שחקנים ממחלקת הנוער.


המאמן נשאל לגבי ההתקפה: "מואנס דאבור שחק מוכר, הוא שחקן ישראלי בכיר שהצליח בגדול באוסטריה". המאמן לא יכול היה להבטיח שאבר באנגה ופאבלו סארבייה (מסיים חוזה) יישארו ואמר: "הם שחקנים מצוינים. 




על הבחירה בסביליה: "מסיבות רבות, הראשונה היא – אני מגיע לקבוצה גדולה ושאפתנית. ההיסטוריה של המועדון חשוב ואנחנו רוצים להמשיך לצמוח". המאמן עקץ את היריבה העירונית ואמר: "אני בקבוצה הטובה ביותר באנדלוסיה". 
מונצ'י הוסיף: "בחרנו במאמן שנותן לנו ביטחון שיוכל לעמוד ביעדים. הגיוני שיהיו שינויים בסגל אבל חשוב היה להתאים את המאמן והשחקנים לרעיונות שלנו". בסביליה לא הציבו מטרות ברורות: "נרצה להיות קבוצה חזקה ולנצח כמה שיותר משחקים. נהיה קבוצה בדמות המאמן שלנו". הנשיא חוסה קסטרו הוסיף: "בחרנו במנהל המקצועי הטוב ביותר והוא בחר במאמן הטוב ביותר עבורנו".


העונה האחרונה הייתה מאכזבת עבור שני הצדדים. כזכור, סביליה סיימה רק במקום השישי בליגה והודחה בשלב מוקדם מהליגה האירופית. המאמן הספרדי פוטר מריאל מדריד לאחר תבוסה 5:1 מול ברצלונה בקלאסיקו הגדול, ועמד על הקווים בסה"כ 14 משחקים. קודם לכן רשם פרק מוצלח כמאמן נבחרת ספרד איתה לא הפסיד ב-20 משחקיו על הקווים, אך פוטר עוד לפני המונדיאל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי