גריזמן הצהיר: "אני יודע היכן אשחק בעונה הבאה"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

החלוץ ממשיך למתוח את אוהדי הכדורגל. בספרד ובצרפת מעריכים שיגיע לברצלונה וההכרזה הרשמית רק ביולי. דיווח: קוטיניו הגיע לסיכום על פרידה והוא מקווה לחזור לפרמיירליג. אומטיטי הבטיח: "לא אעזוב"

(גודל טקסט)
אנטואן גריזמן הודיע על עזיבת אתלטיקו מדריד כבר לפני חודש אך עדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה. גריזמן, שמתרכז כרגע במשחקי נבחרת צרפת לקראת יורו 2020, ממשיך למתוח את אוהדי הכדורגל כשבראיון לתוכנית טלוויזיה צרפתית אמר: "אני יודע היכן אשחק בעונה הבאה. אני לא יכול להגיד לכם שזה יהיה במיאמי". בתקשורת בספרד ובצרפת מאמינים שהשחקן יעבור לברצלונה, אך הכרזה רשמית לא תהיה עד ה-1 ביולי, אז סעיף השחרור שלו יצנח ל-120 מיליון יורו.


מי שלא צפוי להיות חלק מברצלונה בעונה הבאה 2019/20 הוא הקשר פיליפה קוטיניו. בספרד דווח שהקשר הגיע לסיכום עם הקבוצה על עזיבתו, כשהברזילאי מאוכזב מכך שלא הצליח להשתלב בקבוצה ומעוניין לשוב לשחק בליגה האנגלית. הבעיה: כרגע אין הצעות עבור שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של ברצלונה (נרכש בחורף 2018 בתמורה ל-120 מיליון יורו+40 מיליון במשתנים). באלופת ספרד מעריכים שלמרות העונה הבינונית, שווי השוק של השחקן לא צנח, ויהיה אפשר למכור אותו בתמורה למאה מיליון יורו. ייתכן שטורניר מוצלח בקופה אמריקה יעלה את קרנו. כבר לאחר גמר גביע המלך השחקן שקל את המשך דרכו.


חברו לנבחרת, ארתור, התראיין והעביר מעין ביקורת על המאמן ארנסטו ואלוורדה: "אני מרגיש נוח יותר בנבחרת ברזיל עם השיטה של צ'יצ'ה, אני משחק חופשי יותר ומסוגל לתרום למשחק ההתקפה". הקשר הרשים העונה במדי ברצלונה אך לא הצליח לכבוש ותרם שני בישולים בלבד. מעבר לכך, הוא סופסל בצמד המשחקים נגד ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות וסיים את העונה בטעם חמוץ.



סמואל אומטיטי שבר שתיקה בראיון ל"טלפוט" הצרפתי והבטיח שימשיך בקבוצה בעונה הבאה: "יש לי חוזה בברצלונה, אני מאושר כאן. הייתה לי עונה מסובכת אבל זה לא אומר שאעזוב". כשנשאל האם יכול להבטיח שישחק בקבוצה בעונה הבאה אמר: "כן".


ועוד בברצלונה, נשיא המועדון לשעבר, ז'ואן לאפורטה, שלח עקיצה לעבר ריאל מדריד לאחר החתמתו של אדן הזאר: "הוא שחקן גדול והוא יהפוך את הליגה לתחרותית יותר, ריאל מדריד הייתה חייבת להחתים אותו, כי בשנה שעברה הם לא היו קרובים לכלום. אבל, אני לא אוהב את המדיניות הזו. נראה שהם לא מעזים להמר על שחקני בית. אנחנו מעולם לא הזנחנו המחצבה (הקבוצה הצעירה של המועדון), לנו הייתה פילוסופייה יחודית".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי