משחקי הנבחרת מאחורינו וכעת צמד הישראלים דיא סבע וערן זהבי במדי גוואנגז'ו ר.פ. ניצבים בפני המשימה הבאה במשחק הביתי מול ווהאן זאל במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הסינית (שידור ישיר בספורט1). המארחת שנמצאת במקום התשיעי, רשמה נקודה אחת בלבד בשני המשחקים האחרונים והערב תקווה לשוב למסלול הניצחונות שיעלה אותה למקום השביעי.
אך מעבר למיקום בליגה, גם המאבק על ראש טבלת כובשי השערים של הליגה בשיאו, גרציאנו פלה לא מוכן לוותר לערן זהבי על התואר וערב המשחק שניהם נמצאים בפסגה עם שוויון מוחלט של 11 שערים, אבל לאיטלקי משחק אחד יותר ולסקורר הישראלי יש הזדמנות נוספת להגדיל את הפער.
מהלך המשחק

ערן זהבי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-18, אחרי שקיבל כדור מדיא סבע ברחבה, הטעה את השוער וגלגל לרשת. בדקה ה-39, 1:1. רפאל סילבה ניצל טעות בהגנת המארחת, התקדם בתוך הרחבה וכבש את שער השוויון. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כבש ערן זהבי את שערו השני במשחק וקבע 1:2 בהפסקה. בדקה ה-61, 1:3 לגוואנגז'ו, כשערן זהבי עם שערו השלישי במשחק, אחרי שעט על כדור חוזר שהדף שוער האורחת וכבש מקרוב. 
בדקה ה-67, כבש רפאל סילבה את שערו השני במשחק וצימק ל-3:2. בדקה ה-71, 3:3. קרן משמאל לזכות ווהאן זאל, סונג נגח פנימה. חלפה עוד דקה והאורחת השלימה מהפך מדהים. בתום התקפה מהירה, הכדור הגיע אל קוואזי ברחבה, הוא בעט משבעה מטרים אלכסונית לרשת וקבע 3:4. בדקה ה-79, סבע נגח לשער, השוער הדף למשקוף והכדור הורחק.