מסי: "אין לנו תירוצים, כשאנחנו מפסידים זה תמיד סיפור"

ליאו מסי
ליאו מסי | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

קפטן נבחרת ארגנטינה הודה אחרי ה-2:0 לקולומביה במשחק הראשון של האלביסלסטה בקופה: "קשה לנו לקבל את זה, נצטרך לנצח את המשחקים הבאים והדרך עוד ארוכה". המאמן סאקלוני תירץ: "מצב הדשא היה נורא"

(גודל טקסט)
הפעם האחרונה שבה הפסיד ליאו מסי עם נבחרת ארגנטינה במשחק פתיחה של טורניר, הייתה בשנת 2005, לפני 14 שנה, אז עם נבחרת ארגנטינה עד גיל 20 הפסיד 1:0 לארצות הברית. "הפרעוש" סיים את אותו גביע העולם עם שישה שערים והוביל את ארגנטינה לזכייה בתואר, אבל מה שקרה הלילה (בין שבת לראשון) במשחק הראשון של האבליסלסטה נגד קולומביה בקופה אמריקה 2019 גורם להמון חשש אצל התכולים לבנים.


מסי לא הבקיע ב-10 מתוך 13 המשחקים האחרונים במדי נבחרת ארגנטינה, שתחת המאמן חסר הניסיון ליאונל סקאלוני שוב הייתה רחוקה מלהרשים ונכנעה 2:0 לצהובים כחולים שנהנו משערים מאוחרים של רוג'ר מרטינס (71) ודובאן ספאטה (86), כאשר מסי, סרחיו אגוארו, אנחל די מאריה ושאר כוכבים לא מצליחים להכניע את דויד אוספינה בין הקורות מנגד.


בסיום התייצב מסי מול המיקרופונים והצהיר: "עלינו לקחת את הדברים החיוביים מהמפגש, להרים את הראש ולהמשיך. זו רק ההתחלה", אמר מי שיודע שכעת לנבחרתו אין ברירה אלא לנצח את שתי היריבות הבאות, שבהחלט נחותות מארגנטינה, פרגוואי וקטאר, "לא רצינו להתחיל ככה, אבל יש לנו הזדמנויות לתקן ואנחנו לא יכולים להצטער ולהתחרט על מה שהיה – יהיה לנו קשה לקבל את ההפסד, אבל כשנגיע לבלו הוריזונטה נצטרך לחשוב על הניצחון במשחק הבא".


עוד הוסיף כוכב ברצלונה: "אין לנו תירוצים, נצטרך לנצח את המשחקים הבאים ולהתקדם. כשאנחנו מפסידים זה תמיד סיפור רציני ועלינו תמיד לעשות את המקסימום כדי לנצח, אבל במצבים כאלה עלינו להתאחד, להישאר קבוצה אחת ולעשות צעד אחר צעד".



RAUL ARBOLEDA/AFP/Getty Images


סקאלוני סופג בשעות שמאז ההפסד ביקורות קשות על החילופים שביצע, אחרי שהוציא את די מריה כבר בדקה ה-46 – אם כי הדעה הרווחת במקרה זה היא שקשר פריז סן ז'רמן הפגין יכולת מתחת לכל ביקורת והוחלף בצדק – אלא שבפיגור 1:0 בחר להוציא את אגוארו עבור מתיאס סוארס, חלוץ ריבר פלייט בן ה-31. במסיבת העיתונאים נשאל על כך המאמן: "סוארס הוא חלוץ, הוא גם יכול לשחק בשמאל וגם בעמדה מספר 9, ובאותו רגע חשבתי שזה החילוף הנכון לעשות".


מאמן ארגנטינה גם התלונן על מצבו של כר הדשא באצטדיון בסלבדור, בארנה "פונטה נובה": "הדשא היה במצב נורא. זה היה רק המשחק הראשון ואני מדמיין איך הדשא ייראה אחרי שניים או שלושה משחקים".


נבחרת קולומביה, לעומת זאת, חגגה ניצחון ראשון על ארגנטינה מאז 2007 וחאמס רודריגס אמר על כך: "התחלנו נהדר, עם ניצחון על אחת היריבות הכי טובות בטורניר, אבל עלינו להתקדם לאט ובזהירות לעבר החלום, לעשות זאת שלב אחר שלב".


Empezamos muy bien, victoria ante un rival que es de los mejores, paso a paso seguiremos construyendo nuestro sueño. obrigado Brasil pelo apoio, siempre e bom estar aqui. pic.twitter.com/AqajwGqcb2

— James Rodríguez (@jamesdrodriguez) June 16, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי