פאולו דיבאלה תורגל בהרכב ארגנטינה לקראת קטאר

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

ליונל סקאלוני הציב את חלוץ יובנטוס, שטרם קיבל דקות בקופה אמריקה, לצד סרחיו אגוארו בין ה-11 שינסו למנוע הדחה בשלב הבתים לראשונה מזה 36 שנה. עם זאת, אם לאוטרו מרטינס יהיה כשיר, הוא זה שצפוי לפתוח בחוד

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה תנסה להישאר בחיים בקופה אמריקה כשתפגוש מחר את האורחת בטורניר, קטאר (ראשון 21:50, שידור ישיר בספורט4). בעוד הוא מנסה למנוע מקבוצתו הדחה בשלב הבתים לראשונה מזה 36 שנה, ליונל סקאלוני תרגל פעם נוספת הרכב חדש באימון האחרון ובו התמקד בעיבוי חוליית ההתקפה.

הדקות הטובות ביותר (יחסית, כמובן) של ארגנטינה במשחק נגד פרגוואי הגיעו בזמן שהיא שיחקה עם שני חלוצים, קון אגוארו ולאוטרו מרטינס. סקאלוני ספג ביקורות על כך שדווקא אז הוא ויתר על מרטינס לטובת די מריה המאכזב ובנוסף, ליאו מסי נואש לעזרה ביצירת התקפות. לכן המאמן העמיד היום 11 עם שני חלוצי כולל קון אגוארו שצפוי לחזור להרכב, בעוד עדיין קיים ספק אם מרטינס הוא זה שיעלה לצדו. חלוצה של אינטר ספג מכה במשחק האחרון והתאמן בנפרד מחבריו, לכן מי שתורגל במקומו הוא שם מפתיע: פאולו דיבאלה, שעדיין לא קיבל דקות בטורניר. עם זאת, מרטינס צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב.

סימן שאלה נוסף קיים במרכז הקישור. גידו רודריגס שפתח במשחק הפתיחה בטורניר הוא זה שנוסה בהרכב של סקאלוני, אך דווקא מרקוס אקוניה הוא זה שצפוי לשחק, כשהמאמן מחפש את האיש שיזרים דם לוחמני ואגרסיבי יותר וישפר את ההיבט ההגנתי במרכז השדה של האלביסלסטה, שטח הפקר מאז פרישתו של חאבייר מאסצ'רנו מהמדים הלאומיים.

יצליחו לעזור לו להימנע ממבוכה? ליאו מסי. (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)
יצליחו לעזור לו להימנע ממבוכה? ליאו מסי. (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

חוליית ההגנה שעלתה בתיקו נגד פרגוואי צפויה לחזור על עצמה, אם כי גם היא לא סיפקה אף סיבה לחיוך. ארגנטינה חייבת ניצחון על מנת לשמור על סיכוי להעפיל כאחת משתי השלישיות הכי טובות בשלב הבתים, תיקו או הפסד יחתמו סופית את הטורניר הנוכחי כהופעה המבישה ביותר שלה בכל הזמנים. הקטארים, שעמדו יפה במשחק הראשון נגד פרגוואי והפסידו רק בדקות הסיום נגד קולומביה, ירצו להראות לכל דרום אמריקה שהם לא הגיעו לטורניר רק כדי להתארח וינסו להשיג ניצחון ולהעפיל לרבע הגמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי