ניימאר בטוח שישוב לברצלונה וכתב לשחקנים: "אני חוזר"

מסי, סוארס, ניימאר
מסי, סוארס, ניימאר | Denis Doyle/Getty Images

שער "ספורט" המקומי יצא בכותרות גדולות. הברזילאי הוסיף: "אעשה הכל כדי שזה יקרה". אלופת ספרד רוצה גם את גריזמן, האוהדים חולמים על צירופם של שני שחקני ההתקפה. הנשיא הבטיח: "נבנה קבוצה תחרותית יותר"

(גודל טקסט)
הטלנובלה הסוערת בין ברצלונה וניימאר תמשיך ככל הנראה להעסיק את עולם הכדורגל עד סוף הקיץ, אבל לפחות לפי הכותרות בספרד ישנן התפתחויות, או לפחות אופטימיות לגבי ביצוע העסקה המורכבת.  בשער עיתון "ספורט" נכתב שניימאר כתב לשחקני ברצלונה הודעה בוואטספ – "תהיו רגועים, אני חוזר". הברזילאי הוסיף: "אעשה הכל שזה יקרה, אני בטוח שזה יסתדר". נבהיר שאין שום סיכון בין הקבוצות נכון לעכשיו.


בעיתון נכתב מעבר לכך שברצלונה רוצה לצרף גם את ניימאר וגם את אנטואן גריזמן ותנסה למצוא את הדרך לעשות זאת. שני הכוכבים יצטרכו לספוג פגיעה בשכרם. האוהדים מאוד נלהבים מהרעיון ו-68% מהנשאלים בסקר הצביעו בעד המהלך, בעוד 32% התנגדו וחושבים שמדובר במדיניות רכש לא נכונה. לפי " מונדו דפורטיבו", ברצלונה הגישה הצעה לשחקן והתנאי הוא שניימאר ישתכר בדיוק כפי שהרוויח לפני שעזב: 22 מיליון יורו.


פיליפה קוטיניו אמר לאחר הניצחון של נבחרת ברזיל: "לשחק עם ניימאר יהיה מדהים", והוסיף "אנחנו לא יודעים מה יקרה, הרבה דברים נאמרים". ניימאר הגיע למלון נבחרת ברזיל כדי לעודד את החבר'ה, אבל אף אחד לא יודע מה אמר לשחקנים.




נשיא המועדון ג'וזף ברותמיאו הבטיח לאוהדים: "זה יהיה קיץ ארוך, אנחנו נבנה קבוצה תחרותית אפילו יותר, אנחנו לא יכולים להפסיק עם יצירת קבוצות שרוצות ויכולות לזכות בכל התארים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי