הפועל ת"א במו"מ עם פארוק מייה מנבחרת אוגנדה

פארוק מייה
פארוק מייה | KHALED DESOUKI/AFP/Getty Images

הקשר בן ה-21 מציג יכולת טובה באליפות אפריקה, במועדון יקוו לצרפו בהשאלה עם אופציית רכישה. ההתאחדות לכדורגל קבעה: עו"ד עמיאל תגר יכריע לגבי הבוררות מול קובי רפואה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה לחיזוק החלק הקדמי. אחרי שמאור בוזגלו הוזכר כמועמד, האדומים רוצים לצרף שחקן זר נוסף. לספורט1 נודע כי השם המוביל נכון לעכשיו איתו מתנהל מו"מ הוא הקשר נבחרת אוגנדה, פארוק מייה, המשתתף בימים אלה באליפות אפריקה. הקשר שייך לקבוצת גוריצה מהליגה הקרואטית ובמדיה כבש שמונה שערי ליגה בשנה האחרונה.


מייה הינו אחד מהשחקנים הבכירים בנבחרת עם רזומה של 22 שערים. הוא פרץ בקבוצת ויפרס המקומית אצלה שיחק בין 2013 ו-2016. הקשר בישל פעמיים במהלך הניצחון ההיסטורי של אוגנדה על קונגו באליפות אפריקה, ניצחון ראשון מזה 41 שנה. בעברו נרכש על ידי סטנדרד ליאז' הבלגית והושאל למוסקרון. 

בקבוצה מקווים שיהיה אפשר לצרף את השחקן בהשאלה עם אופציה לרכישה, וחוששים שהשתתפותו באליפות אפריקה תעלה את מחירו. האדומים כבר צירפו את החלוץ הניגרי מייקל אולהה שיגיע רק בסיום העונה בוויטנהאם, בעוד כחודשיים.

 

מייקל אולהה. יגיע בעוד חודשיים (טוויטר)

 

מחנה האימונים בפולין יחל ב-14 ביולי ולצד החיזוק, בהפועל רוצים לצמצם את הסגל עוד לפני המחנה. כרגע, כולל כל השחקנים שחוזרים מהשאלה, הסגל של האדומים מונה 35 שחקנים.


בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל קבעה כי הבורר עו"ד עמיאל תגר יהיה זה שיכריע לגבי התביעה שהגיש קובי רפואה כנגד המועדון. הפועל תל אביב מכרה 6,500 מנויים נכון לעכשיו ובקבוצה מקווים שלקראת פתיחת האימונים ביום שלישי הבא הקהל ימשיך להפגין התלהבות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי