חייבים ללחוץ את ידו של קסטרו: חוקים חדשים בשחטאר

מנור סולומון, לארי קאיודה, שחקני שחטאר
מנור סולומון, לארי קאיודה, שחקני שחטאר | האתר הרשמי

אלופת אוקראינה החלה את ההכנות לעונת 2019/20 במחנה אימונים בגרמניה והמאמן הפורטוגלי, שהחליף את פאולו פונסקה, הכריז על מספר שינויים

(גודל טקסט)
שחטאר דונייצק ומנור סולומון פתחו הערב (שני) את ההכנות לעונת 2019/20 במחנה אימונים שנערך בגרמניה, תחת הדרכתו של המאמן החדש לואיס קסטרו שכזכור תפס את מקומו של פאולו פונסקה שעזב לרומא.


קסטרו בן ה-57, שהגיע לשחטאר אחרי קריירה ארוכה בפורטוגל, החליט במהרה על מספר חוקים חדשים: השחקנים יעלו למגרש רק לאחר שצוות האימון יהיה על כר הדשא, כל שחקן מחויב ללחוץ את ידו לפני פתיחת האימון וחל איסור מוחלט לגעת בכדור ללא רשות.


כזכור, שחטאר זכתה אשתקד בדאבל באוקראינה, אך הודחה מהליגה האירופית בשלב 32 האחרונות לאחר מפגש כפול נגד איינטרכט פרנקפורט. העונה תנסה האלופה לשמור על הצלחת ובמקביל היא תחל את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות ותקווה להעפיל לפחות לשמינית הגמר.


קסטרו, שאימן בעונה האחרונה בוויטוריה גימראייש, סיים את הליגה במקום החמישי, לאחר ניצחונות מרשימים על ספורטינג ליסבון ופורטו בחוץ. אלופת אוקראינה היא קבוצתו הראשונה מחוץ למולדתו, כאשר גם כשחקן הוא מעולם לא עזב את פורטוגל. תפקידו הגדול ביותר היה מאמנה הזמני של פורטו, כשהוקפץ מקבוצת המילואים ל-16 משחקים ומיד בתום העונה חזר לקבוצה השנייה של המועדון.


 


יקווה להרשים את מאמנו החדש. מנור סולומון (שחטאר דונייצק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי