בית"ר ירושלים פתחה את העונה, בלם צרפתי מועמד

מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ושחקני בית"ר ירושלים
מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ושחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

רוני לוי שוחח עם שחקניו באימון הבכורה ומאוחר יותר גם יוסי בניון ומשה חוגג צפויים לעשות זאת. לפי דיווחים בקפריסין ולנטין רוברג' בן ה-32 מאפולון לימסול עשוי להגיע לקבוצה מהבירה. צפו בתמונות

(גודל טקסט)
בצל סערת דוד קלטינס שהצטרף להפועל באר שבע, בית"ר ירושלים פתחה היום (שלישי) את עונת 2019/20. המאמן רוני לוי שוחח עם שחקניו ומאוחר יותר גם יוסי בניון ומשה חוגג צפויים לעשות זאת.


המאמן עצמו התייחס לקבוצה החדשה שנבנית ולרכש הרב שהגיע. "לדברים לוקח זמן להתחבר. אני לא מחפש הנחות, זה תהליך", אמר רוני לוי. "כאחד שלקח אליפויות, אני יודע שזה יותר במעשים ובעבודה, בלייצר תלכיד טוב ומחובר, ולאחר מכן גם השחקנים המוכשרים יוכלו להביא לביטוי את היכולות שלהם. הדרך עוד ארוכה".


על העברת קלטינס אמר: "לא רוצה להתייחס לשחקן ספציפי. אני מתרכז בקבוצה עצמה". בנוגע לעלי מוחמד הוסיף: "היו קצת כותרות ביומיים הראשונים, אבל הכל נרגע".



משה חוגג, עלי מוחמד ויוסי בניון (דני מרון)


איתמר ניצן דיבר גם הוא על התחושות באימון הראשון: "אנחנו מתרגשים מאוד. חיכיתי לזה כל הפגרה. עונה חדשה בפתח, בתור שחקנים מקצועניים אנחנו רוצים להצליח כמה שיותר ולתת לקהל כמה שיותר גאווה. מבחינה אישית, לקחתי את המושכות. שמח שבוטחים בי".


על מסע הרכש: "ההשקעה במועדון לא נעלמת מהעיניים של אף אחד, עכשיו זה עלינו – להביא את הסחורה. לא תשמעו ממני הצהרות. המטרה הראשונה שלנו היא נס ציונה בגביע הטוטו. להסתכל רחוק מדי יפגע בנו כקבוצה".


View this post on Instagram

ועכשיו בשביל הרשמיות @michaelohana11 & @___am55

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on




בתוך כך, בקפריסין מדווחים שהבלם הצרפתי בן ה-32 ולנטין רוברג' מועמד לבית"ר ירושלים. השחקן בעל עבר בסנדרלנד שיחק בשלוש השנים האחרונות באלופון לימסול מהליגה הקפריסאית. לספורט1 נמסר כי בית"ר אכן פנתה לשחקן, אך הפערים גדולים מאוד ובשלב זה יהיה קשה להחתימו.



אימון בכורה לרוני לוי (דני מרון)



עלי מוחמד מסתגל למדים החדשים (דני מרון)



(דני מרון)



(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי