סגן נשיא ברצלונה: "ניימאר רוצה לחזור, אבל זה עוד רחוק"

ניימאר
ניימאר | AFP

ג'ורדי קרדונר אישר כי כוכב פריז סן ז'רמן ביקש מקבוצתו לתת אישור לעסקה עם ברצלונה, אם תגיע הצעה מהקטאלנים. "היו דיווחים שכבר החתמנו אותו, מה שבכלל לא נכון. הוא שחקן מצוין, אבל זה עדיין לא על השולחן"

(גודל טקסט)

השאלה האם ניימאר יעזוב את פריז סן ז'רמן ויחזור לברצלונה היא אחת השאלות הגדולות של קיץ 2019. במשך זמן רב היה ידוע שהכוכב הברזיאלי רוצה לחזור לאלופת ספרד, אחרי ההתדרדרות ביכולת ובכושר המשחק בקבוצה הצרפתית. היום (חמישי) אישר סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי קרדונר כי ניימאר אכן ביקש מפ.ס.ז' שיתנו את אישורם למעבר לבארסה, אבל הוסיף כי יש עוד הרבה בעיות שצריך לפתור לפני שמעבר כזה יקרה.

"ניימאר רוצה לחזור לברצלונה", אמר קרדונר, "אבל זה עוד רחוק ואנחנו לא מתעסקים בזה כרגע. יש עוד הרבה דברים שקשורים בסיפור הזה שאני לא אוהב. היו דיווחים שכבר החתמנו אותו, מה שלא נכון בכלל. לא היינו בקשר. הרבה שחקנים רוצים לשחק בברצלונה, הוא לא היחיד".

"אני לא מופתע שהוא רוצה לחזור", הוסיף סגן הנשיא הקטלאני, "הוא לא הראשון ששיחק פה ואמר שהוא רוצה לחזור, הוא שחקן מצוין אבל צריך לראות אם זה תרחיש שיכול לקרות. כרגע זה בכלל לא משהו שמתאפשר, זה עדיין לא על השולחן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי