צפו: צמד לסבע ב-0:2 של גוואנגז'ו על הנאן ג'יאנה

דיא סבע
דיא סבע | אתר הליגה הסינית

החלוץ שפתח בחוד במקום זהבי המורחק, הוכשל ברחבה והעלה את קבוצתו ליתרון מפנדל (44), בדקה ה-65 כבש את השני שלו במשחק אחרי מבצע אישי נאה. לראשונה העונה, אלופת הספיגות שמרה על רשת נקייה

(גודל טקסט)

בהיעדרו של ערן זהבי המורחק, עלה דיא סבע לשחק בחוד של גוואנגז'ו ר.פ. וכבש צמד ב-0:2 של קבוצתו על הנאן ג'יאנה. גוואנגז'ו ר.פ שלא ניצחה במשך ארבעה מחזורים רצופים הצליחה ללקט שלוש נקודות יקרות היום (שבת)  במסגרת המחזור ה-15 בליגה הסינית.


קבוצתו של סבע נראתה טוב כבר מהפתיחה והיא הגיעה ללא מעט הזדמנויות. הכשלה על סבע ברחבה שזכתה תחילה להתעלמות מצד השופט, זיכתה את גוואנגז'ו בפנדל אחרי מבט נוסף ב-VAR.


סבע בעט מהנקודה הלבנה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-44. בדקה ה-65 הוא כבש את שערו השני במשחק, אחרי מהלך נהדר שבו דהר עם הכדור ממרכז המגרש, נכנס לרחבה והקפיץ את הכדור מעל השוער, פנימה. הניצחון סייע למנצחת להתרחק מהתחתית. ועוד חדשות טובות: אלופת הספיגות, 34 שערי חובה ב-14 משחקים, שמרה לראשונה העונה על רשת נקייה במשך 90 דקות.



סבע. כבש וחגג (הליגה הסינית)


מהלך המשחק
בדקה ה-43 דיא סבע הוכשל ברחבה, בהתחלה השופט התעלם מהאירוע, אך לאחר בדיקה של שופטי הווידאו, (ושל השופט עצמו באירוע), שינה את החלטתו והורה לפנדל לזכות גוואנגז'ו. החלוץ הישראלי ניגש לכדור וכבש את השישי שלו עם בעיטה לפינה הימנית, 0:1 לגוואנגז'ו. בדקה ה-65, 0:2 לגוואגז'ו ושוב הכובש הוא סבע. החלוץ הישראלי קיבל כדור במרכז המגרש, דהר עימו ונכנס לרחבה ומ-12 מטרים הקפיץ מעל השוער פנימה. בתוך תוספת הזמן, היה קרוב סבע לשער שלישי אבל הוא בעט אלכסונית מתוך הרחבה לרשת החיצונית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי