ביובנטוס חוששים: ברצלונה עשויה לחטוף את מתייס דה ליכט

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | EMMANUEL DUNAND/AFP/Getty Images

הבלם סגר את תנאיו, אבל אייאקס לא מוכנה לקבל את ההצעה שהגברת הזקנה הגישה ובעקבות כך האיטלקים חוששים מהתפרצות של הקטלונים בחזרה לתמונה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס מתחילה להילחץ מאי סגירתה של עסקת מתייס דה ליכט. על פי דיווח ב"ספורט", הזברות רצו להכריז רשמית על צירופו של הבלם בשבוע החולף על מנת למנוע את התייצבות לאימוני אייאקס ביום שני הקרוב, אבל המשא ומתן עם אלופת הולנד הסתבך ועשוי להתפוצץ. ביובה חוששים מהתפרצות של ברצלונה בחזרה לתמונה ונראה שאם הם לא ישלמו את 75 מיליון היורו שאייאקס דורשת, העסקה לא תצא לפועל.


הקבוצה ההולנדית לא אהבה, בלשון המעטה, את העובדה שיובנטוס סיכמה עם השחקן לפני שפנתה אליה. דה ליכט הביע את הסכמתו להצעה של חוזה לחמש שנים וקרוב ל-12 מיליון יורו שכר עונתי, אך גם הציב כתנאי שהמועדונים יגיעו לסיכום, שכן הוא מכבד את המקום שגידל אותו כשחקן. יובה ניסתה להוריד את סכום ההעברה, כשהציעה 50 מיליון יורו ו-20 נוספים בבונוסים ואייאקס סירבה בטענה שברצלונה ופריז סן ז'רמן הציעו סכומים גבוהים יותר.


תמונת המצב בעניינו של ההולנדי הלכה ונהייתה מעורפלת יותר בימים האחרונים ובאייאקס, כאמור, מצפים להגעתו של דה ליכט לפתיחת האימונים בתחילת השבוע. לפי הדיווח, ברצלונה עוקבת אחרי ההתפתחויות על אף שאין בכוונתה להעלות את הסכום שהציעה עבור הבלם, 70 מיליון יורו. לקטלונים אין יותר מדי תקוות להשלים את ההחתמה, אך יחד עם זאת הם יודעים שדה ליכט ידאג לשמור על האינטרס של אייאקס ולא יעזוב עד שיובנטוס תשלם את הסכום שההולנדים דורשים.




יש להזכיר שהשחקן ביקש מאלופת ספרד להעלות את ההצעה עבורו ברגע האחרון, על מנת שזו תתקרב למה שהציעו הביאנקונרי. בארסה לא הסכימה לבקשה וגם לא צפויה לשנות את עמדתה, אבל הכל פתוח כל עוד יובה תמשיך להתחמק מאייאקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי