מגווייר בדרך למנצ'סטר יונייטד, העברת דה ליכט ליובה נסגרה

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Gettyimages

לפי הדיווחים בממלכה, בלם נבחרת אנגליה בדרך לאולד טראפורד ויהיה שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. הבלם ההולנדי יגיע היום בלילה או לכל המאוחר מחר בבוקר לטורינו, כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
רשמי
* סלטה ויגו הודיעה רשמית על החתמתו של החלוץ סנטי מינה לחמש עונות. השחקן יקבל את חולצה מס' 22. מינה, שכבש 13 שערים במדי ולנסיה בעונה שעברה ושיחק בשורותיה בארבע העונות האחרונות, חוזר הביתה לקבוצה בה גדל.



* מיד לאחר מכן, העטלפים הודיעו על החתמתו של מקסי גומז מסלטה ויגו, שהפך לשחקן היקר בהיסטוריה של המועדון. ולנסיה שילמה על האורוגוואי 50 מיליון יורו על החלוץ שכבש 31 שערים בשתי העונות האחרונות ב"לה ליגה".




* עמנואל באדו הצטרף היום להלאס ורונה בהשאלה לעונה. הקשר מגאנה עבר בשנה שעברה לאודינזה, אבל נפצע למרבית העונה ולא הצליח לבסס את מקומו. כאמור, התחנה הבאה שלו באיטליה תהיה העיר ורונה.




* אספניול צירפה לשורותיה היום את מתיאס וראגס, שחקן הכנף הארגנטיני שכיכב בעונה האחרונה בולס סארספילד, הקבוצה בה גדל. הספרדים שילמו 10.5 מיליון יורו על השחקן בן ה-22, שהספיק לכבוש 17 שערים ולבשל 15 נוספים ב-63 הופעות רשמיות. בחודש ספטמבר האחרון רשם גם הופעת בכורה בנבחרת ארגנטינה.


* בורדו הודיעה על החתמתו של החלוץ הדרום קוריאני הוואנג אוי-ג'ו (26) שמשחק בקבוצת גמבה אוסקה היפנית, בכפוף למעבר הבדיקות הרפואיות. השחקן כבש 31 שערים ב-70 הופעות ליגה.




שמועות
* לפי עיתון ה"סאן" באנגליה, הארי מגווייר יעבור בקרוב באופן רשמי למנצ'סטר יונייטד. במהלך הקיץ פורסם שלסטר סיטי, קבוצתו של הבלם, סירבה ל-70 מיליון ליש"ט שהציעו לה השדים האדומים ומנצ'סטר סיטי, וכיום פורסם שהאדומים הגדילו את הצעתם, והשועלים הסכימו למכור את האנגלי תמורת 80 מיליון ליש"ט, שיהפכו את מגווייר לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה.


* באיטליה בטוחים: העברתו של מתייס דה ליכט ליובנטוס נסגרה והבלם יגיע הלילה או לכל המאוחר מחר בבוקר כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום על החוזה. השיחות נמשכו אל תוך הלילה והבוקר (ראשון) הגיעו הקבוצות לסיכום. אייאקס תקבל עבורו 70 מיליון יורו + בונוסים במשתנים, וסעיף השחרור של הבלם יהיה 150 מיליון יורו. לשחקן היה הסכם ג'נטלמני עם המועדון שישוחרר ב-2019 בתמורה ל-50 מיליון יורו אם תגיע הצעה ממועדון גדול אך שני הצדדים הבינו כי העונה האחרונה של הבלם הייתה יוצאת דופן ושהגברת הזקנה הרוויחה לטווח הארוך.


* בנוסף, לפי התקשורת האיטלקית, העברתו של אדין דז'קו מרומא לאינטר נמצאת בשלב מתקדם. כרגע קיים פער כספי בין הצדדים, כשהקבוצה מהבירה דורשת על החלוץ 18 מיליון אירו, ואילו הנראזורי מוכנים לשלם 12 בלבד. אנטוניו קונטה מגלה עניין רב בבוסני, שעשוי לתפוס את מקומו של מאורו איקרדי, שצפוי כבר בימים הקרובים לעזוב את הסן סירו.


אדין דז'קו. עתיד לעזוב את בירת הנצח (GettyImages)
אדין דז'קו. עתיד לעזוב את בירת הנצח (GettyImages)


* לפי התקשורת בטורקיה, גארי מדל בדרך לחתימה במארסיי. שחקן ההגנה הצ'יליאני שיחק בשבועות האחרונים בקופה אמריקה שנערכה בברזיל, ובעיקר ייזכר כמי שגרם לליאו מסי לספוג כרטיס אדום ראשון במשחק רשמי בקריירה. בשנתיים האחרונות מדל שיחק בבשיקטאש, אליה הגיע מאינטר תמורת שמונה מיליון יורו.


* ארסנל הציעה 80 מיליון יורו על ניקולא פפה, הקשרחלוץ המוכשר של ליל. ב"לאקיפ", עיתון הספורט הגדול בצרפת, נטען בתוקף כי על אף ההכחשות בכלי התקשורת האחרים, הצעה כזו אכן הייתה. השחקן מעדיף לחתום בשורות האלופה פריז סן ז'רמן, אלא שהתותחנים הציעו את הסכום הגבוה ביותר. הפתרון של ארסנל לביצוע העסקה הוא פריסת התשלום לשנים ארוכות. אם העסקה אכן תתממש, השחקן מחוף השנהב יהיה היקר ביותר בתולדות המועדון.


* דניאל סטארידג' בדרך ליעד לא צפוי. לפי פרסומים באיטליה, בולוניה עשויה להחתים בקרוב את החלוץ האנגלי, שכרגע שחקן חופשי לאחר שחוזהו בליברפול פג. בנוסף לאיטלקים, אסטון וילה וריינג'רס הביעו התעניינות בחלוץ.


סטארידג'. האם הסרייה א' תהיה היעד הבא עבורו (GettyImages)
סטארידג'. האם הסרייה א' תהיה היעד הבא עבורו (GettyImages)


* לפי "סקיי ספורט", התותחנים הגישו הצעה משופרת לסלטיק עבור המגן השמאלי קיירן טירני. אלופת סקוטלנד כבר דחתה הצעה בגובה 15 מיליון ליש"ט וכעת התותחנים שיפרו את הצעתם ל-25 מיליון ליש"ט. לשחקן חוזה עד 2023.


* אוליבר טורס יהפוך בקרוב באופן רשמי לרכש התשיעי של סביליה. לפי כלי התקשורת בספרד, הקשר יחבור בקרוב למונאס דאבור באנדלוסיה, לאחר שנתיים בהם שיחק בפורטו. בעונה החולפת רשם הספרדי 39 הופעות במדי סגנית אלופת פורטוגל, בהן רשם שני שערים ושבעה בישולים.


* פביאן דלף עשוי להצטרף בקרוב לאברטון. ה"טלגרף" האנגלי דיווח היום שהקשר האנגלי, שלא צפוי להמשיך במנצ'סטר סיטי, ינחת בגודיסון פארק תמורת שמונה מיליון ליש"ט שיעברו לאלופת אנגליה.


פביאן דלף. מעבר לצד הכחול של ליברפול עשוי לקרות בקרוב (GettyImages)
פביאן דלף. מעבר לצד הכחול של ליברפול עשוי לקרות בקרוב (GettyImages)


* לפי "מארקה", חאמס רודריגס מעדיף להצטרף לאתלטיקו מדריד בעונה הבאה על חשבון נאפולי – ראו ידיעה נפרדת.


* באיטליה דווח כי יובנטוס צפויה להציע לאינטר את החלוץ מויזה קן יחד ו-20 מיליון יורו בתמורה למאורו איקרדי – ראו ידיעה נפרדת.




סטיב ברוס הסכים להצטרף לניוקאסל על אף שהמגפייז הציעו לו את השכר הנמוך בפרמיירליג – 20 אלף ליש"ט לשבוע שהן כמיליון ליש"ט בעונה. רפא בניטס, לשם השוואה, הרוויח פי שישה ממנו. לפי "מירור", הבעלים מייק אשלי לא מוכן לשלם חמישה מיליון ליש"ט פיצוי לקבוצתו הנוכחית של המאמן, שפילד וונסדיי, והצדדים יפגשו שוב.


* לפי "גאזטה דלה ספורט" סוסו, קשרה הספרדי של מילאן, מוכן לעבור לרומא שמעוניינת בו, אלא שתג המחיר צפוי להוות מכשול. הרוסונרי דורשים 40 מיליון יורו, סכום שהג'ילארוסי לא יכולים לשלם. הקבוצות צפויות להיפגש השבוע במטרה לנסות למצוא פיתרון.




* מתיה פרין (26), שוערה האיטלקי של יובנטוס, קרוב לחתימה בבנפיקה ליסבון. השוער, שלא צפוי לשחק בעקבות חזרתו של ג'יאנלואיג'י בופון, יעבור בהשאלה לעונה עם חובת רכישה בגובה 15 מיליון יורו.


* אברטון הברזילאי, שסיים כמלך שערי הקופה אמריקה, התראיין ואמר: "אני לא יכול להבטיח שאשחק עם גרמיו ביום חמישי. יש לי הצעה על השולחן אבל אני לא יכול לפרט". לפי דיווחים באנגליה, שאושרו על ידי גלוב ספורט, השחקן מבוקש בארסנל. גם אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן מעוניינות". 


* לפי "דיילי אקספרס" באנגליה, פיליפה קוטיניו קיבל הצעה לחזור לממלכה אך ידחה בנימוס את מנצ'סטר יונייטד כשהיעד המועדף עליו הוא לעבור לפריז סן ז'רמן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי