דיווח: ברצלונה הציעה את קוטיניו, דמבלה וכסף עבור ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

לפי "אס", אלופת ספרד הגיש הצעה ראשונה עבור הכוכב ששמע מלאונרדו שהעברתו תהיה מסובכת. פ.ס.ז' רוצה להחזיר את ההשקעה וצפויה לסרב לעסקה (שני השחקנים יחד עם 40 מיליון יורו) אותה הגדיר אל חלאיפי כ"מגוחכת"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ניימאר חזר אתמול (שני) לצרפת והודיע למנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן שהוא רוצה לעזוב לברצלונה. לאונרדו ענה לו בתגובה שהעסקה תהיה מאוד מסובכת. אתמול דווח כי לא הגיעה אף הצעה רשמית לגביו אלא שהיום (שלישי) נכתב שברצלונה הגישה הצעה ראשונה:

אלופת ספרד הציעה לפ.ס.ז', כך לפי "אס" הספרדי, את פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה יחד עם 40 מיליון יורו כדי להחזיר את הברזילאי, אלא שההצעה לא מספקת את נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי. בדיווח נכתב שעם כל הרצון שלו למכור את ניימאר, הוא רואה בהצעה "מגוחכת". פ.ס.ז' מוכנה למכור את ניימאר אך רק בתנאים שלה. עדכון זה סותר את הדיווח משבוע שעבר דווח שמתווה העסקה יהיה טרייד של שלושה-ארבעה שחקנים, יחד עם נלסון סמדו וסמואל אומטיטי.

שתי הקבוצות נמצאים ביחסים מאוד מתוחים ונעזרות במתווכים כדי לדון בהעברה. אלופת צרפת רוצה להחזיר לפחות את 222 מיליון היורו ששילמה עבור ניימאר בהעברה היקרה ביותר בהיסטוריה, זאת כשבתחילת הגישושים דרשה הקבוצה 300 מיליון יורו.


ניימאר. עוד ארוכה הדרך לברצלונה (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/Gettyimages)

ברצלונה, מצידה, לא יכולה לעמוד בעלות העסקה מבלי לשלב שחקנים, בטח לאחר צירופו של אנטואן גריזמן (המועדון לקח הלוואה כדי לשלם את סעיף השחרור שלו). גם העובדה שניימאר מוכן להפחית בשכרו, שעומד על 36 מיליון יורו – לא תסייע לספרדים. בינתיים בקאמפ נואו מנסים לשמור על אופטימיות ומעבירים מסרים שזו רק הצעה ראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי