בעקבות האדום: מסי הושעה ממשחק אחד ונקנס ב-1500 דולר

ליאו מסי
ליאו מסי | NELSON ALMEIDA / Contributor

התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית קבעה את עונשו של קפטן נבחרת ארגנטינה בעקבות הכרטיס האדום במשחק על המקום השלישי בקופה אמריקה. בהמשך יעמוד לדין פעם נוספת על הטענה לשחיתות מצד הארגון

(גודל טקסט)

ליונל מסי הורחק ממשחק אחד במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה בעקבות הכרטיס האדום במשחק על המקום השלישי בקופה אמריקה, כך קבעה הלילה (בין שלישי לרביעי) קונמבול, התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית. בנוסף, קפטן נבחרת ארגנטינה נקנס ב-1500 דולר על האירוע שבו התעמת עם בלם נבחרת צ'ילה גארי מדל.

מסי יעמוד לדין פעם נוספת וממתין להחלטה על עונש נוסף בעקבות הדברים הקשים שאמר במהלך הטורניר, בהם האשים את ההתאחדות היבשתית בשחיתות ובסיוע לנבחרת הברזילאית על מנת לזכות בתואר. ההחלטה בעניין צפויה להתקבל עוד 15 ימים לפחות ובארגנטינה מאמינים כי ההתאחדות תקל עמו, לאחר שהביע התנצלות על האמירות.

מעבר לכך, קונמבול הדיחה את נשיא ההתאחדות הארגנטינית קלאודיו טאפיה ממקומו במועצה של פיפ"א, לאחר שהאחרון הביע תמיכה בדבריו של מסי במכתב שהגיש להתאחדות היבשתית לאחר ההדחה מהקופה אמריקה בידי ברזיל. קונמבול הוסיפה כי תקיים הצבעה לבחירת מחליפו של טאפיה במועצה.

מסי במהלך העימות עם מדל. (DOUGLAS MAGNO / Contributor)
מסי במהלך העימות עם מדל. (DOUGLAS MAGNO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי