קלופ: "להביא את קוטיניו או בייל יהיה כרוך בעלויות גבוהות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן אלופת אירופה דיבר בארצות הברית על הקיץ הקרוב של קבוצתו, ושפך אור על השמועות שקישרו את כוכבי הליגה הספרדית לאנפילד. על ה-2:2 נגד ספורטינג: "קבוצה היא לא אוסף של שחקנים טובים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול סיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-2:2 עם ספורטינג ליסבון, במשחק שחתם את מסע משחקיה בארצות הברית. המאמן יורגן קלופ התראיין לאחר המשחק ושם קץ למספר שמועות שריחפו מעל הקבוצה, ולמספר שמות שנקשרו לאנפילד. הגרמני הבהיר בעבר כי חלון ההעברות הנוכחי של אלופת אירופה הולך להיות "צנוע". בין השמות שהוזכרו למעבר למדים האדומים היה האקס פיליפה קוטיניו.

המאמן אמר על הברזילאי: "הוא שחקן שיכול לעזור לכל קבוצה בעולם. אני אוהב אותו מאוד, אבל זה לא העניין. אני חושב שזאת תהיה עסקה מאוד, מאוד, מאוד יקרה לנו וזו לא השנה שלנו לזה". קלופ הוסיף: "זה פשוט בלתי אפשרי. כמו שאמרתי, הוא טוב עבור כל קבוצה בעולם – כולל לנו. אני מקווה שהוא ימצא את מזלו בברצלונה. יכול להיות שהוא ימצא אותו כאן. אני והוא עדיין בקשר, אבל ברמה שאני יודע בדיוק מה מצבו".

פול אינס, קשר ליברפול ומנצ'סטר יונייטד לשעבר, הציע לפני מספר ימים שמרסיסייד רדס יפנו לריאל מדריד ויחתימו את גארת' בייל, בצל מערכת היחסים הפגומה בינו לבין מאמנו בבירת ספרד זינאדין זידאן. קלופ בחר להתייחס לאמרותיו של אינס והנמיך את הציפיות: "לשחקני הכדורגל הפנטסטיים האלה יש לפעמים רעיונות מוזרים, אבל אני מכבד אותם. בייל הוא שחקן ריאל מדריד ואם הוא יעזוב, כנראה שזה יהיה בעלויות גבוהות מאוד. הוא יוצא מן הכלל ואני אוהב אותו מאוד, אבל קבוצה היא לא אוסף של שחקנים בודדים טובים, הם חייבים ללמוד לעבוד ביחד".

יורגן קלופ.
יורגן קלופ. "יש לשחקנים האלה רעיונות מוזרים" (GettyImages)

סוגיית חוזהו של קלופ עלתה גם היא על הפרק. המאמן מחזיק בחוזה עד 2022 בליברפול, אך עדיין לא אישר כי היה מעוניין להישאר בתפקידו מעבר לשלוש העונות הקרובות. "אני לא כל כך מבין על מה כל העניין. בואו נראה את העונה הקרובה. אם היא תהיה טובה אז כולנו נהיה מאושרים. אם היא לא תהיה טובה, כנראה שמספר אנשים יהיו שמחים שאין לי חוזה לשבע שנים כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי