הצעת ארסנל על 80 מיליון יורו התקבלה, פפה צפוי לעבור מליל

ניקולא פפה
ניקולא פפה | AFP

ב-BBC דווח כי התותחנים הסכימו לתג המחיר של הכוכב מחוף השנהב ויפרסו את התשלום על פני חמש שנים, סוכנו כבר הודיע לנאפולי, שהציעה את אותו הסכום, שהוא דוחה את ההצעה כדי לשחק בפרמיירליג

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
כמעט כל הקיץ אנו שומעים על רצונה של ארסנל לצרף את כוכב ליל ניקולא פפה, עסקה שמבחינת התותחנים נראתה בלתי אפשרית לאור הצעות שזרמו למועדון הצרפתי בסכומים שנעו סביב 80 מיליון יורו. ולמרות זאת, הבוקר (שבת), כך לפי ה-BBC, הוגשה הצעת ענק שהתקבלה ורצון השחקן יתממש.


קשר הכנף בן ה-24 מחוף השנהב אמור לחתום בימים הקרובים בצפון לונדון תמורת 71.7 מיליון ליש"ט (80 מיליון יורו), כשלפי "לאקיפ" הוא סירב להצעה מליברפול. ידוע גם כי נאפולי הגישה הצעה בסכום דומה ושגם זו התקבלה על ידי ראשי ליל, אולם שסוכנו של השחקן בישר לקבוצה האיטלקית על רצון השחקן לעבור לפרמיירליג ולכן ההצעה נדחתה על ידו.


ארסנל הסכימה להשקיע את סכום העתק, כ-80 מיליון יורו, בפריסה לתשלומים על פני חמש השנים הבאות ועל פי הדיווח בממלכה העסקה תיסגר סופית תוך 48 שעות. השבוע ארסנל כבר צירפה בהשאלה מריאל מדריד את הקשר דני סבאיוס ובהחלט ייתכן שבקרוב יכריזו התותחנים גם על צירוף וויליאם סאליבה בן ה-18, בלם סנט אטיין שכחלק מהעסקה עשוי להישאר עונה נוספת בקבוצתו כמושאל, ועל קיירן טירני מסלטיק – שלמעשה החתמת חאתם אלחמיד בסקוטלנד אפשרה את שחרורו.


Is this what Arsenal's XI could look like with Nicolas Pepe? pic.twitter.com/GaOXE01uKq

— Goal (@goal) July 27, 2019

בעונה האחרונה פפה היה השחקן היחיד בחמש הליגות הבכירות באירופה שרשם מעל 100 בעיטות לשער, סחט מעל 100 עבירות וגם השלים מעל 100 דריבלים מוצלחים. בסך הכל הוא כבש 22 שערים וגם בישל 11 במסגרת הליגה הצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי