צפו בתקציר: ערן זהבי ודיא סבע כבשו, גוואנגז'ו נוצחה 5:3 בשנגחאי

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

אחרי ה-5:0 בדרבי מול אברגראנדה, ספגה קבוצתם של החלוצים הישראלים עוד הפסד צורב ורב שערים, תוך שרשמה 50 שערי חובה ב-20 משחקים. זהבי (5) עם שערו ה-23 העונה וסבע (90+3) מבישול של חברו, רק צימקו

(גודל טקסט)

עוד הפסד צורב לגוואנגז'ו ר.פ ועוד חמישייה, הפעם בחוץ מול שנגחאי שנואה שניצחה 3:5. ההגנה של ר.פ נראית רע והיא כבר ספגה 50 שערי חובה ב-20 משחקי הליגה שקיימה מאז פתיחת העונה. 


ערן זהבי ודיא סבע פתחו ב-11 בתקווה למחוק את חרפת ה-5:0 בשבוע שעבר בדרבי מול אברגראנדה. ואכן זהבי נטע הרבה תקוות בקרב חבריו לקבוצה כשקבע 0:1 בכדור חופשי מסובב כבר בדקה החמישית. אבל מורנו הקולומביאני הפך את התוצאה עם שני שערים שכבש בדקה ה-13 ובדקה ה-19. בדקה ה-41, נגח יה צ'וצ'וי את שער השוויון ושתי הקבוצות ירדו להפסקה עם 2:2. 


הקוריאני הלוהט של שנגחאי, הרשים שוב עם שלושער פרטי: קים שין-ווק נגח בדקה ה-58, אחרי שתי דקות נהנה מבישול ענק של מורנו שהציל כדור אבוד ובדקה ה-76 כבש שוב וקבע 2:5. דיא סבע שחזר להרכב אחרי פציעה, ירה כדור אדיר למשקוף בדקה ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כבש וצימק ל-5:3, עם השער התשיעי שלו העונה בליגה, אחרי מסירה של זהבי. 



זהבי היום, אחרי שער היתרון המהיר (אתר הליגה הסינית)


אשר לזהבי, הוא ממשיך לנסות לשבור את שיא השערים לעונה אחת בליגה הסינית, השייך לאלקסון הברזילאי שכבש 28 שערים ב-2014. זהבי כבש היום כאמור את שערו ה-23 מתחילת העונה והוא רחוק חמישה שערים מההישג ושישה משבירת השיא, כשנותרו עוד 10 משחקים לסיום העונה. גוואנגז'ו נשארה במקום התשיעי בטבלה.  


מהלך משחק
דקה 5, 0:1 לגוואנגז'ו ר.פ! איזה שער אדיר של ערן זהבי. מלך השערים הרשית בפעם ה-23 העונה בליגה, כשסובב כדור חופשי מכ-20 מטרים מעל החומה המקומית והכדור נעצר רק עמוק ברשת.




זהבי. ביצוע אדיר סיפק את שערו ה-23 העונה (אתר הליגה הסינית)


דקה 13, שנגחאי משווה ל-1:1: כדור ארוך שנשלח לעבר מורנו הקולומביאני, שברח לשני הבלמים, הציב אותו באחד על אחד ובקלות, עמוק בתוך הרחבה, הוא בעט את השוויון.


דקה 19, 1:2 לשנגחאי: שוב מורנו מצא את הרשת והשלים מהפך בזק, הפעם הוא עשה זאת במספרת מצוינת שלא רואים כל יום ממרכז הרחבה.


דקה 34: דיא סבע מתחיל להתעורר וכדור עומק שהוא קיבל ממוסא דמבלה הסתיים בבעיטה חזקה, אך לרוע מזלו הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.



סבע. המשקוף מנע ממנו שער (אתר הליגה הסינית)


דקה 41, ר.פ משווה ל-2:2:
קרן מימין מצאה את יה צ'וצ'וי ללא שום כיסוי ברחבה, הקשר נגח כמעט מקו השער פנימה בסיוע השוער צ'ן זאו שיצא רע מאוד ופספס את הכדור.


דקה 58, 2:3 לשנגחאי. קים שין ווק כבש בנגיחה כדור שהוגבה מהקרן, אחרי שהיה פנוי לגמרי.


דקה 60, 2:4 לשנגחאי: מורנו הציל כדור אבוד סמוך לקו הרוחב והגביה לעבר קים שין ווק, שבעט מחמישה מטרים פנימה. צמד מהיר לשחקן.


דקה 76, 2:5 לשנגחאי: קים שין ווק ניצל את ההגנה החדירה של האורחת, כבש את החמישי לקבוצתו והשלים שלושער פרטי תוך 18 דקות. זה היה שער החובה ה-50 של ר.פ ב-20 משחקי ליגה מאז תחילת העונה.


דקה 90+3, 5:3: דיא סבא קיבל כדור מזהבי וכבש את השלישי של קבוצתו במשחק ואת שערו התשיעי העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי